14-09-2018 15:27
14-09-2018 20:57 | Edytowano: 14-09-2018 20:58
Chciałabym Ci pomóc, ale opisana przez Ciebie sytuacja wymaga szczegółowej analizy.
Proszę, skontaktuj się z nami przez zakładkę Wiadomości po zalogowaniu do usługi Moje ING.
Specjalista sprawdzi to dla Ciebie i przekaże odpowiedź
21-09-2018 16:34
21-09-2018 16:36
Podeslalem
23-09-2018 09:32
witam posiada Pan jeszcze kody promocyjne ?
24-09-2018 10:52
26-09-2018 16:50
02-10-2018 20:43
02-10-2018 20:55
05-10-2018 15:18
Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-20251. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole
... 16-07-2025W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |