14-09-2018 15:27
14-09-2018 20:57 | Edytowano: 14-09-2018 20:58
Chciałabym Ci pomóc, ale opisana przez Ciebie sytuacja wymaga szczegółowej analizy.
Proszę, skontaktuj się z nami przez zakładkę Wiadomości po zalogowaniu do usługi Moje ING.
Specjalista sprawdzi to dla Ciebie i przekaże odpowiedź
21-09-2018 16:34
21-09-2018 16:36
Podeslalem
23-09-2018 09:32
witam posiada Pan jeszcze kody promocyjne ?
24-09-2018 10:52
26-09-2018 16:50
02-10-2018 20:43
02-10-2018 20:55
05-10-2018 15:18
Jeżeli zamówiłem dla dziecka (13+ I z kontem Mobi) kartę przedpłacona to kiedy zostanie pobrane 15 pln za jej wydanie i kto poniesie te koszty ja czy dziecko ?
22-06-2025Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat znajdziesz w dolnej części ekranu. Sprawdzimy te przelewy.
20-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |