14-09-2018 15:27
14-09-2018 20:57 | Edytowano: 14-09-2018 20:58
Chciałabym Ci pomóc, ale opisana przez Ciebie sytuacja wymaga szczegółowej analizy.
Proszę, skontaktuj się z nami przez zakładkę Wiadomości po zalogowaniu do usługi Moje ING.
Specjalista sprawdzi to dla Ciebie i przekaże odpowiedź
21-09-2018 16:34
21-09-2018 16:36
Podeslalem
23-09-2018 09:32
witam posiada Pan jeszcze kody promocyjne ?
24-09-2018 10:52
26-09-2018 16:50
02-10-2018 20:43
02-10-2018 20:55
05-10-2018 15:18
Witam
Też mnie tak oszukali, złożyłem 3 reklamacje, złodzieje. Jak odzyskam pieniądze to zamknę wszystko po 20 latach bycia ich klientem.
Brak jest dostatecznej informacji, że stracisz dostęp do pien
... 18-07-2025ING to PO PROSTU ZŁODZIEJE
Wpłaciłam do jednego z bankomatów kwotę 24 tys. zł. Zostały zakiegowane 20 tys. zł.
Złożyłam reklamację dwukrotnie i za każdym razem została ona odrzucona przez bank. Moje
Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera
... 18-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |