14-09-2018 15:27
14-09-2018 20:57 | Edytowano: 14-09-2018 20:58
Chciałabym Ci pomóc, ale opisana przez Ciebie sytuacja wymaga szczegółowej analizy.
Proszę, skontaktuj się z nami przez zakładkę Wiadomości po zalogowaniu do usługi Moje ING.
Specjalista sprawdzi to dla Ciebie i przekaże odpowiedź
21-09-2018 16:34
21-09-2018 16:36
Podeslalem
23-09-2018 09:32
witam posiada Pan jeszcze kody promocyjne ?
24-09-2018 10:52
26-09-2018 16:50
02-10-2018 20:43
02-10-2018 20:55
05-10-2018 15:18
Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.
10-01-2025Minął miesiąc. Dostałem odpowiedzi na wszystkie reklamacje.
Teraz już podczas nadpłacania jest informacja o tym, iż bieżąca rata po nadpłacie się nie zmieni. O tym, że zmiana wysokości raty będzie zmi
... 10-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |