05-10-2021 23:13 | Edytowano: 05-10-2021 23:14
06-10-2021 23:18
Jeśli udokumentujesz nam, że wykorzystałeś w pełni wcześniejszą transzę, to możesz złożyć wniosek o wypłatę kolejnej. Zrobisz to w swojej bankowości:
•wybierz swój kredyt hipoteczny
•wybierz Wnioski
•przejdź do Uruchomienie transzy
•wyślij wniosek.
Musimy sprawdzić czy wszystko się zgadza i może to potrwać do 10 dni. Jak tylko będziemy mieli jakieś ustalenia w Twojej sprawie, wyślemy do Ciebie wiadomość.
07-10-2021 11:03
To zupełnie nie odpowiada na moje pytanie.
08-10-2021 07:12
Pierwszą transzę możemy podzielić maksymalnie na 2 części. Wiec w Twojej sytuacji nie możemy ponownie podzielić pozostałej kwoty tej samej transzy
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |