05-10-2021 23:13 | Edytowano: 05-10-2021 23:14
06-10-2021 23:18
Jeśli udokumentujesz nam, że wykorzystałeś w pełni wcześniejszą transzę, to możesz złożyć wniosek o wypłatę kolejnej. Zrobisz to w swojej bankowości:
•wybierz swój kredyt hipoteczny
•wybierz Wnioski
•przejdź do Uruchomienie transzy
•wyślij wniosek.
Musimy sprawdzić czy wszystko się zgadza i może to potrwać do 10 dni. Jak tylko będziemy mieli jakieś ustalenia w Twojej sprawie, wyślemy do Ciebie wiadomość.
07-10-2021 11:03
To zupełnie nie odpowiada na moje pytanie.
08-10-2021 07:12
Pierwszą transzę możemy podzielić maksymalnie na 2 części. Wiec w Twojej sytuacji nie możemy ponownie podzielić pozostałej kwoty tej samej transzy
Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl
07-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |