05-10-2021 23:13 | Edytowano: 05-10-2021 23:14
06-10-2021 23:18
Jeśli udokumentujesz nam, że wykorzystałeś w pełni wcześniejszą transzę, to możesz złożyć wniosek o wypłatę kolejnej. Zrobisz to w swojej bankowości:
•wybierz swój kredyt hipoteczny
•wybierz Wnioski
•przejdź do Uruchomienie transzy
•wyślij wniosek.
Musimy sprawdzić czy wszystko się zgadza i może to potrwać do 10 dni. Jak tylko będziemy mieli jakieś ustalenia w Twojej sprawie, wyślemy do Ciebie wiadomość.
07-10-2021 11:03
To zupełnie nie odpowiada na moje pytanie.
08-10-2021 07:12
Pierwszą transzę możemy podzielić maksymalnie na 2 części. Wiec w Twojej sytuacji nie możemy ponownie podzielić pozostałej kwoty tej samej transzy
Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?
24-03-2025Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny
... 24-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
7 | |
5 | |
5 |