13-11-2020 13:15
Czy terminy odległe o prawie dwa tygodnie to standard, czy "zaistniała sytuacja"? Na prawdę potrzebne są dwie godziny na podpisanie umowy i nie można tego zrobić szybciej? Szukam oddziału w Warszawie lub oklicy (może być dalsza) gdzie tylko podpiszę omówioną z pośrednikiem umowę, konto mam założone. Z doświadczenia (podpisywałem podobną umowę miesiąc temu w innym banku) wiem, że trwa to 15-20 minut.
14-11-2020 14:51
Rzeczywiście, terminy na spotkanie są odległe. Żeby sprawdzić dogodny termin, powinieneś skontaktować się ze swoim pośrednikiem. Umówi Cię na spotkanie.
14-11-2020 18:11
Pośrednik nie dysponuje "dogodnym" terminem. Na decyzję trzeba czekać dłużej niż 21 dni, wniosek z 06.10, komplet dokumentów 09.10 i jeszcze dwa tygodnie czekania na 15 minut roboty? I się dziwimy się rządowi i przebimbanym wakacjom, macie cuda porobione, profile zaufane, konto na selfie a do oddziału trzeba się stawić osobiście podpisać umowę? Ja rozumiem do notariusza...
15-11-2020 18:21
@kanczekir Umowa kredytowa to ważny, wiążący dokument. Można ją podpisać wyłącznie w oddziale banku i na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie.
16-11-2020 00:12
Kombinujcie. Patrząc po kolejce wniosków słabo to widzę.
16-11-2020 09:21
16-11-2020 10:47
Przepraszam. Jest super. Wszystko super i w terminie.
16-11-2020 12:45
Podpisanie umowy kredytowej nie trwa 15 minut. Na moje spotkanie miałam zarezerwowane 1,5 godziny (tak, półtorej godziny), trwało 40 minut, ponieważ o większość niejasnych dla mnie kwestii dopytałam się już wcześniej u pośrednika. Tak to już jest, że na niektórych dokumentach trzeba złożyć własnoręczny podpis. Bierz też pod uwagę, że oddziały Banku od pewnego czasu są czynne znacznie krócej niż zwykle.
16-11-2020 13:36
16-11-2020 14:55
Po to sie dostaje projekt umowy, żeby się z nią zapoznać albo dać mądrzejszym do przeczytania.
Współczuję kolejnym klientom. Ładnie się tam w kolejce już nazbierało.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024