13-11-2020 13:15
Czy terminy odległe o prawie dwa tygodnie to standard, czy "zaistniała sytuacja"? Na prawdę potrzebne są dwie godziny na podpisanie umowy i nie można tego zrobić szybciej? Szukam oddziału w Warszawie lub oklicy (może być dalsza) gdzie tylko podpiszę omówioną z pośrednikiem umowę, konto mam założone. Z doświadczenia (podpisywałem podobną umowę miesiąc temu w innym banku) wiem, że trwa to 15-20 minut.
14-11-2020 14:51
Rzeczywiście, terminy na spotkanie są odległe. Żeby sprawdzić dogodny termin, powinieneś skontaktować się ze swoim pośrednikiem. Umówi Cię na spotkanie.
14-11-2020 18:11
Pośrednik nie dysponuje "dogodnym" terminem. Na decyzję trzeba czekać dłużej niż 21 dni, wniosek z 06.10, komplet dokumentów 09.10 i jeszcze dwa tygodnie czekania na 15 minut roboty? I się dziwimy się rządowi i przebimbanym wakacjom, macie cuda porobione, profile zaufane, konto na selfie a do oddziału trzeba się stawić osobiście podpisać umowę? Ja rozumiem do notariusza...
15-11-2020 18:21
@kanczekir Umowa kredytowa to ważny, wiążący dokument. Można ją podpisać wyłącznie w oddziale banku i na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie.
16-11-2020 00:12
Kombinujcie. Patrząc po kolejce wniosków słabo to widzę.
16-11-2020 09:21
16-11-2020 10:47
Przepraszam. Jest super. Wszystko super i w terminie.
16-11-2020 12:45
Podpisanie umowy kredytowej nie trwa 15 minut. Na moje spotkanie miałam zarezerwowane 1,5 godziny (tak, półtorej godziny), trwało 40 minut, ponieważ o większość niejasnych dla mnie kwestii dopytałam się już wcześniej u pośrednika. Tak to już jest, że na niektórych dokumentach trzeba złożyć własnoręczny podpis. Bierz też pod uwagę, że oddziały Banku od pewnego czasu są czynne znacznie krócej niż zwykle.
16-11-2020 13:36
16-11-2020 14:55
Po to sie dostaje projekt umowy, żeby się z nią zapoznać albo dać mądrzejszym do przeczytania.
Współczuję kolejnym klientom. Ładnie się tam w kolejce już nazbierało.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024