Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Pełnomocnictwo do zawarcia umowy - problemy.

W marcu złożyłam razem z drugą osobą wniosek o kredyt hipoteczny. Czekałyśmy długo na decyzję. W czasie, gdy miała zapaść decyzja ostateczna druga osoba miała zaplanowany miesięczny wyjazd. Skontaktowałyśmy się więc z ING i umówiono nas na spotkanie, na którym razem z pracownikiem banku podpisałyśmy pełnomocnictwo do zawarcia umowy kredytowej. 

Przyszedł ten wymarzony dzień i razem z pełnomocnictwem udałam się do oddziału w Mińsku Maz. (brak terminów w Warszawie). Były jakieś problemy z aktualizacją danych w systemie, pracownica przez prawie trzy godziny próbowała dociec, o co chodzi. Gdy zbliżała się godzina zamknięcia placówki wróciła z informacją, że nie zawrzemy tej umowy, ponieważ musi być jednak obecny drugi kredytobiorca. Ponoć brak jakiegoś wzoru podpisu elektronicznego, mimo, że w trakcie spotkania usłyszałam, że wg najnowszych wytycznych podpisu nie jest już potrzebny. 

Dla mnie to całkowity brak kompetencji - albo błąd popełniła osoba, z którą podpisałyśmy pełnomocnictwo, albo z powodu jakichś błędów systemowych nie umożliwiono mi podpisania umowy na spotkaniu. 

Chętnie umówiłabym się na podpisanie tej umowy do placówki i osoby, która załatwiała z nami to pełnomocnictwo, ale nie mam do tej osoby kontaktu. 

Może jest tu jakaś kompetentna osoba, która jest w stanie mi pomóc, bo ściąganie osoby z drugiego końca Europy to spore koszty, a deweloper teoretycznie do piątku powinien pieniądze otrzymać i zaraz będzie naliczał odsetki albo zerwie umowę. 

Ogólnie jestem bardzo zawiedziona jakością obsługi w banku ING. Kontakt z panią, u której miałam podpisywać umowę jest zerowy, a chciałabym tylko uzyskać jakieś potwierdzenie, że spotkanie się odbyło i z jakiego powodu zawarcie umowy nie było możliwe, bo nie zostało to wyjaśnione. 

Odpowiedz
0 Lajków
majki
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-05-2024
Wiadomość 1 z 2 (303 wyświetleń)

Re: Pełnomocnictwo do zawarcia umowy - problemy.

Chcielibyśmy pomóc tutaj, niestety nie posiadamy możliwości sprawdzenia informacji o podpisanym upoważnieniu i wyjaśnieniu sytuacji w placówce bankowej. Prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowane, w celu złożenia reklamacji w tej sprawie. Może Pani do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać do nas na czacie w Moje ING. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
419
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (239 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Fundusz wsparcia kredytobiorców (FWK) a wakacje kredytowe

Tak można. Wtedy masz wakacje kredytowe jednak że wsparcia i tak wpływają środki. Jak masz np ratę 4000 wsparcia 2000 to w kolejnym miesiącu masz środki ze wsparcia 2000 i z nowego miesiąca kolejne 20...

29-05-2024
Fundusz wsparcia kredytobiorców (FWK) a wakacje kredytowe

Proszę mi powiedzieć, czy można łączyć wakacje kredytowe z Funduszem Wsparcia Kredytobiorców? Co się dzieje jeżeli jestem zwolniony z raty ze względu na wakacje kredytowe (na przykład za czerwiec) a m

...

29-05-2024
Re.: Kredyt hipoteczny_czas analizy

Drogie ING,

 

Na waszej stronie z czasami procesowymi pojawiła się ciekawa informacja, ze można skontaktować się z Expertem w Zespole Wsparcia.

 

W jaki sposób można otrzymać kontakt do takiego Experta? N

...

29-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy