Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Pełnomocnictwo do zawarcia umowy - problemy.

W marcu złożyłam razem z drugą osobą wniosek o kredyt hipoteczny. Czekałyśmy długo na decyzję. W czasie, gdy miała zapaść decyzja ostateczna druga osoba miała zaplanowany miesięczny wyjazd. Skontaktowałyśmy się więc z ING i umówiono nas na spotkanie, na którym razem z pracownikiem banku podpisałyśmy pełnomocnictwo do zawarcia umowy kredytowej. 

Przyszedł ten wymarzony dzień i razem z pełnomocnictwem udałam się do oddziału w Mińsku Maz. (brak terminów w Warszawie). Były jakieś problemy z aktualizacją danych w systemie, pracownica przez prawie trzy godziny próbowała dociec, o co chodzi. Gdy zbliżała się godzina zamknięcia placówki wróciła z informacją, że nie zawrzemy tej umowy, ponieważ musi być jednak obecny drugi kredytobiorca. Ponoć brak jakiegoś wzoru podpisu elektronicznego, mimo, że w trakcie spotkania usłyszałam, że wg najnowszych wytycznych podpisu nie jest już potrzebny. 

Dla mnie to całkowity brak kompetencji - albo błąd popełniła osoba, z którą podpisałyśmy pełnomocnictwo, albo z powodu jakichś błędów systemowych nie umożliwiono mi podpisania umowy na spotkaniu. 

Chętnie umówiłabym się na podpisanie tej umowy do placówki i osoby, która załatwiała z nami to pełnomocnictwo, ale nie mam do tej osoby kontaktu. 

Może jest tu jakaś kompetentna osoba, która jest w stanie mi pomóc, bo ściąganie osoby z drugiego końca Europy to spore koszty, a deweloper teoretycznie do piątku powinien pieniądze otrzymać i zaraz będzie naliczał odsetki albo zerwie umowę. 

Ogólnie jestem bardzo zawiedziona jakością obsługi w banku ING. Kontakt z panią, u której miałam podpisywać umowę jest zerowy, a chciałabym tylko uzyskać jakieś potwierdzenie, że spotkanie się odbyło i z jakiego powodu zawarcie umowy nie było możliwe, bo nie zostało to wyjaśnione. 

Odpowiedz
0 Lajków
majki
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-05-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 323 wyświetleń)

Re: Pełnomocnictwo do zawarcia umowy - problemy.

Chcielibyśmy pomóc tutaj, niestety nie posiadamy możliwości sprawdzenia informacji o podpisanym upoważnieniu i wyjaśnieniu sytuacji w placówce bankowej. Prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowane, w celu złożenia reklamacji w tej sprawie. Może Pani do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać do nas na czacie w Moje ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 259 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy