Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Pełnomocnictwo do zawarcia umowy - problemy.

W marcu złożyłam razem z drugą osobą wniosek o kredyt hipoteczny. Czekałyśmy długo na decyzję. W czasie, gdy miała zapaść decyzja ostateczna druga osoba miała zaplanowany miesięczny wyjazd. Skontaktowałyśmy się więc z ING i umówiono nas na spotkanie, na którym razem z pracownikiem banku podpisałyśmy pełnomocnictwo do zawarcia umowy kredytowej. 

Przyszedł ten wymarzony dzień i razem z pełnomocnictwem udałam się do oddziału w Mińsku Maz. (brak terminów w Warszawie). Były jakieś problemy z aktualizacją danych w systemie, pracownica przez prawie trzy godziny próbowała dociec, o co chodzi. Gdy zbliżała się godzina zamknięcia placówki wróciła z informacją, że nie zawrzemy tej umowy, ponieważ musi być jednak obecny drugi kredytobiorca. Ponoć brak jakiegoś wzoru podpisu elektronicznego, mimo, że w trakcie spotkania usłyszałam, że wg najnowszych wytycznych podpisu nie jest już potrzebny. 

Dla mnie to całkowity brak kompetencji - albo błąd popełniła osoba, z którą podpisałyśmy pełnomocnictwo, albo z powodu jakichś błędów systemowych nie umożliwiono mi podpisania umowy na spotkaniu. 

Chętnie umówiłabym się na podpisanie tej umowy do placówki i osoby, która załatwiała z nami to pełnomocnictwo, ale nie mam do tej osoby kontaktu. 

Może jest tu jakaś kompetentna osoba, która jest w stanie mi pomóc, bo ściąganie osoby z drugiego końca Europy to spore koszty, a deweloper teoretycznie do piątku powinien pieniądze otrzymać i zaraz będzie naliczał odsetki albo zerwie umowę. 

Ogólnie jestem bardzo zawiedziona jakością obsługi w banku ING. Kontakt z panią, u której miałam podpisywać umowę jest zerowy, a chciałabym tylko uzyskać jakieś potwierdzenie, że spotkanie się odbyło i z jakiego powodu zawarcie umowy nie było możliwe, bo nie zostało to wyjaśnione. 

Odpowiedz
0 Lajków
majki
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-05-2024
Wiadomość 1 z 2 (751 wyświetleń)

Re: Pełnomocnictwo do zawarcia umowy - problemy.

Chcielibyśmy pomóc tutaj, niestety nie posiadamy możliwości sprawdzenia informacji o podpisanym upoważnieniu i wyjaśnieniu sytuacji w placówce bankowej. Prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowane, w celu złożenia reklamacji w tej sprawie. Może Pani do nas zadzwonić na numer 32 357 00 57 lub napisać do nas na czacie w Moje ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (687 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy