12-01-2018 20:48
Witam,
Złożyliśmy z żoną wniosek o przyznanie kredytu hipotecznego 8 grudnia, doradczyni poinformowała nas o terminie 21 dni roboczych jaki ma banka na wydanie decyzji. 27 grudnia dostaliśmy wstępną decyzje pozytywną na początku roku w mieszkaniu był rzeczoznawca, dziś mamy 12 stycznia, mija 22 dni roboczych odliczając święta od podpisania wniosku i nie mamy żadnej ostatecznej decyzji, a notariusz jest już umówiony. Czy bank takim postępowaniem nie łamie zapisów ustawy o kredytach hipotecznych przedłużając czas oczekiwania? Zbywanie nas informacjami o dużym zainteresowaniem oferty jest po prostu "słabe" i nie poważne.
13-01-2018 23:29
Niestety czas 21 dni roboczych liczony jest od momentu zlozenia kompletu dokumentow (czyli po dostarczeniu operatu). Osobiscie tez uwazam ze analiza wnioskow ING to kpina z klienta. Sam zlozylem wniosek 23.10 i do tej pory nie mam decyzji ostatecznej, mimo ze w dwoch innych bankach dostalem bardzo szybko pozytywne dwie decyzje.
14-01-2018 20:43 | Edytowano: 14-01-2018 20:45
Wszystkie wymagane dokumenty wraz z umową przedwstępna zostały dostarczone 8 grudnia. Budynek jest już ukończony, a nasze mieszkanie jednym z ostatnich pustych.
15-01-2018 10:35
Wszystkie wnioski staramy się rozpatrzyć jak najszybciej. Z racji tego, że nasza oferta cieszy się dużym zainteresowaniem, a wniosków wpływa bardzo dużo, czas oczekiwania może także się wydłużyć.
Sytuacje, w których rozpatrywanie wniosku się przedłuża niejednokrotnie są związane z tym, że brakuje części dokumentów, które są niezbędne do podjęcia decyzji kredytowej. W takich przypadkach Specjalista lub Przedstawiciel bankowy stara się jak najszybciej skontaktować z klientem.
15-01-2018 12:33
Widzę że mają Państwa standardowa odpowiedź, pewnie jest ona automatycznie generowana. Nawet nie została podjęta polemika, albo próba wytłumaczenia takiego działania banku, nie wspominając o ustawie. W takim razie po co to forum?
16-01-2018 12:56
Przykro nam, ale przez Społeczność ING nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów wniosku. Zachęcamy w celu wyjaśnienia sytuacji do kontaktu ze specjalistą, który przyjmował Państwa wniosek.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |