12-01-2018 20:48
Witam,
Złożyliśmy z żoną wniosek o przyznanie kredytu hipotecznego 8 grudnia, doradczyni poinformowała nas o terminie 21 dni roboczych jaki ma banka na wydanie decyzji. 27 grudnia dostaliśmy wstępną decyzje pozytywną na początku roku w mieszkaniu był rzeczoznawca, dziś mamy 12 stycznia, mija 22 dni roboczych odliczając święta od podpisania wniosku i nie mamy żadnej ostatecznej decyzji, a notariusz jest już umówiony. Czy bank takim postępowaniem nie łamie zapisów ustawy o kredytach hipotecznych przedłużając czas oczekiwania? Zbywanie nas informacjami o dużym zainteresowaniem oferty jest po prostu "słabe" i nie poważne.
13-01-2018 23:29
Niestety czas 21 dni roboczych liczony jest od momentu zlozenia kompletu dokumentow (czyli po dostarczeniu operatu). Osobiscie tez uwazam ze analiza wnioskow ING to kpina z klienta. Sam zlozylem wniosek 23.10 i do tej pory nie mam decyzji ostatecznej, mimo ze w dwoch innych bankach dostalem bardzo szybko pozytywne dwie decyzje.
14-01-2018 20:43 | Edytowano: 14-01-2018 20:45
Wszystkie wymagane dokumenty wraz z umową przedwstępna zostały dostarczone 8 grudnia. Budynek jest już ukończony, a nasze mieszkanie jednym z ostatnich pustych.
15-01-2018 10:35
Wszystkie wnioski staramy się rozpatrzyć jak najszybciej. Z racji tego, że nasza oferta cieszy się dużym zainteresowaniem, a wniosków wpływa bardzo dużo, czas oczekiwania może także się wydłużyć.
Sytuacje, w których rozpatrywanie wniosku się przedłuża niejednokrotnie są związane z tym, że brakuje części dokumentów, które są niezbędne do podjęcia decyzji kredytowej. W takich przypadkach Specjalista lub Przedstawiciel bankowy stara się jak najszybciej skontaktować z klientem.
15-01-2018 12:33
Widzę że mają Państwa standardowa odpowiedź, pewnie jest ona automatycznie generowana. Nawet nie została podjęta polemika, albo próba wytłumaczenia takiego działania banku, nie wspominając o ustawie. W takim razie po co to forum?
16-01-2018 12:56
Przykro nam, ale przez Społeczność ING nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów wniosku. Zachęcamy w celu wyjaśnienia sytuacji do kontaktu ze specjalistą, który przyjmował Państwa wniosek.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024