12-01-2018 20:48
Witam,
Złożyliśmy z żoną wniosek o przyznanie kredytu hipotecznego 8 grudnia, doradczyni poinformowała nas o terminie 21 dni roboczych jaki ma banka na wydanie decyzji. 27 grudnia dostaliśmy wstępną decyzje pozytywną na początku roku w mieszkaniu był rzeczoznawca, dziś mamy 12 stycznia, mija 22 dni roboczych odliczając święta od podpisania wniosku i nie mamy żadnej ostatecznej decyzji, a notariusz jest już umówiony. Czy bank takim postępowaniem nie łamie zapisów ustawy o kredytach hipotecznych przedłużając czas oczekiwania? Zbywanie nas informacjami o dużym zainteresowaniem oferty jest po prostu "słabe" i nie poważne.
13-01-2018 23:29
Niestety czas 21 dni roboczych liczony jest od momentu zlozenia kompletu dokumentow (czyli po dostarczeniu operatu). Osobiscie tez uwazam ze analiza wnioskow ING to kpina z klienta. Sam zlozylem wniosek 23.10 i do tej pory nie mam decyzji ostatecznej, mimo ze w dwoch innych bankach dostalem bardzo szybko pozytywne dwie decyzje.
14-01-2018 20:43 | Edytowano: 14-01-2018 20:45
Wszystkie wymagane dokumenty wraz z umową przedwstępna zostały dostarczone 8 grudnia. Budynek jest już ukończony, a nasze mieszkanie jednym z ostatnich pustych.
15-01-2018 10:35
Wszystkie wnioski staramy się rozpatrzyć jak najszybciej. Z racji tego, że nasza oferta cieszy się dużym zainteresowaniem, a wniosków wpływa bardzo dużo, czas oczekiwania może także się wydłużyć.
Sytuacje, w których rozpatrywanie wniosku się przedłuża niejednokrotnie są związane z tym, że brakuje części dokumentów, które są niezbędne do podjęcia decyzji kredytowej. W takich przypadkach Specjalista lub Przedstawiciel bankowy stara się jak najszybciej skontaktować z klientem.
15-01-2018 12:33
Widzę że mają Państwa standardowa odpowiedź, pewnie jest ona automatycznie generowana. Nawet nie została podjęta polemika, albo próba wytłumaczenia takiego działania banku, nie wspominając o ustawie. W takim razie po co to forum?
16-01-2018 12:56
Przykro nam, ale przez Społeczność ING nie mamy możliwości sprawdzenia szczegółów wniosku. Zachęcamy w celu wyjaśnienia sytuacji do kontaktu ze specjalistą, który przyjmował Państwa wniosek.
Taki komunikat dostałam dzisiaj po nadpłacie kredytu hipotecznego , Dodam ,że wczoraj równiez zrobiłam nadpłatę i bez problemu skróciłam o 3 mc . Dzisiejsza nadpłata to równowartość dwóch rat kapitał
... 08-12-2023A jeszcze jedno. Ile jest rubryk w pismach urzędowych do podawania nr konta? Stosujemy tam spacje? Nie ulepszajcie na siłę tego, co nie potrzeba. Może PESEL też podzielicie?
08-12-2023Już myślałem, że nie będzie problemów, ale nie. Jak mówię lepsze jest wrogiem dobrego. Nie mogę poprawnie wpisać nr konta robiąć przelew. Zrobiliście podział na segmenty liczbowe. Dwie pierwsze, przer
... 08-12-2023