Odpowiedz

Obecny czas oczekiwania

Dobry wieczór, jaki jest obecny czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku o kredyt hipoteczny? od momentu złożenia wnioski do momentu pierwszej decyzji, a potem od momentu pierwszej decyzji do momentu decyzji ostatecznej? 

 

Dziękuję i pozdrawiam,

Dominika 

Odpowiedz
0 Lajków
DomiNav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-05-2017
Wiadomość 1 z 7 (17 404 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

My złożyliśmy wniosek 2 maja i jeszcze nie mamy decyzji wstępnej.
Odpowiedz
0 Lajków
TacjanaT
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
1
18-05-2017
Wiadomość 2 z 7 (17 368 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

My skladalismy 24 kwietnia i przedwczoraj mielismy dec wstepna pozytywna i czekamy na ostateczna. Mielismy swoj operat i ciekawe ile czasu bedziemy czekac
antoninak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
10-05-2017
Wiadomość 3 z 7 (17 363 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

@DomiNav

Decyzję wstępną podejmujemy w terminie 12 dni roboczych. Cały proces nie powinien trwać dłużej niż 20 dni roboczych.

Na czas rozpatrzenia wniosku może wpłynąć stopień skomplikowania np. prośba analityka o dodatkowe dokumenty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 4 z 7 (17 336 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

bardzo dziekuje!
Odpowiedz
0 Lajków
DomiNav
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-05-2017
Wiadomość 5 z 7 (17 211 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

My złożyliśmy wniosek 6 kwietnia i nadal nie mamy nawet decyzji wstępnej. W maju musiałam dostarczać kolejne zaświadczenie bo tamto straciło ważność. Ciekawe ile jeszcze będziemy czekać.

Odpowiedz
0 Lajków
Alice77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-04-2017
Wiadomość 6 z 7 (16 942 wyświetleń)

Re.: Obecny czas oczekiwania

@Alice77 Każdy wniosek procesujemy indywidualnie. Aby uzyskać szczegółowe informacje o terminie podjęcia decyzji  proszę skontaktuj się z doradcą, u którego złożyłaś wniosek.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (16 858 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Witam, w dniu dzisiejszym 26.04.2025 chciałem wypłacić pieniądze z konta żony. Bankomat strasznie długo "myślał" po czym oddał kartę i wyskoczył komunikat o błędzie i kontakcie z infolinia. Zadzwoniłe...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy