04-11-2021 15:37
To jest jakiś absurd. Wniosek na zakup nieruchomości z rynku pierwotnego, kwota zakupu 950 k. Bank wydaje negatywną decyzję ze względu na wewnętrzne regulacje banku i tyle, żadnej dodatkowej informacji. NIC. W skrócie: Bik czysty, jednoosobową działalność gospodarcza prawnicza, zarobki 42k netto miesięcznie, działalność prowadzona od 2013 roku, jedyne zobowiązanie to inny kredyt hipoteczny na kwotę 134 k z ratą 908 zł.
05-11-2021 16:26
W sprawie negatywnej decyzji kredytowej skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami z działu kredytów hipotecznych.
Specjalista przyjmie od Ciebie zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie powodu tej decyzji.
Nasza infolinia hipoteczna jest dostępna pod numerem 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00. W soboty do godziny 16:00.
Reklamację mogą również przyjąć specjaliści na czacie w usłudze Moim ING, jeśli korzystasz z naszej bankowości internetowej lub w oddziale.
07-12-2021 18:28
U nas dokładnie prawie identyczna sytuacja. Ja pracuję na JDG(podatek liniowy, umowa B2B, działalność od 02.10.2017) w branży IT, zarobki ~12800/msc po odliczeniu wszystkich kosztów + podatków, ZUS-ów. Decyzja odmowna ze względu na wewnętrzne regulacje banku. Żona ma aktualnie umowę na czas określony do października 2022. Nawet po wyłączeniu jej dochodów, zdolność jest z zapasem, a wnioskowaliśmy o 448k, rynek wtórny. Decyzja odmowna: wewnętrzne regulację banku. Posiadam u Państwa konto firmowe, ale coś czuje, że czas się pożegnać.
08-12-2021 18:43
@imnone Tutaj niestety nie możemy wyjaśnić dlaczego otrzymałeś negatywną decyzję w sprawie kredytu hipotecznego. Skontaktuj się z naszymi specjalistami z działu kredytów.
Specjalista będzie mógł przyjąć od Ciebie zgłoszenie w tej sprawie.
Nasza infolinia hipoteczna jest dostępna pod numerem 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00. W soboty od 8:00 do godziny 16:00. Możemy też przyjąć zgłoszenie na czacie, po zalogowaniu do Mojego ING lub w oddziale.
15-12-2021 21:17
Na jakim etapie rozpatrywania wniosku pojawiła się u was właśnie taka decyzja negatywna? Od razu na początku, przed decyzją wstępną?
16-12-2021 13:32
Wniosek był złożony przez pośrednika, decyzję otrzymaliśmy już na samym końcu, system stwierdził, że nie przyzna nam kredytu, bo nie. Próba dowiedzenia się przyczyny graniczy z cudem: pierwsze próbowali zrzucić na zdolność(dwukrotnie wyższa), później stwierdzili, że sami nie wiedzą dlaczego, system odrzucił i tyle. Szkoda nerwów i czasu. Złożyliśmy wnioski również w innych bankach i póki co wszystko jest tam na dobrej drodze, nie chcę zapeszać, ale jak ING tak traktuje swoich klientów podczas składania wniosku, to co będzie dalej...
19-12-2021 12:36
System uznał, ze jesteście za bogaci na kredyt. Liczy, że spłacicie go w całości w 5-7 lat i nie opłaca się Wam pożyczać pieniędzy,
Żeby zamknąć IKE konieczna jest wizyta w placówce. Listę dostępnych placówek znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial
27-12-2024Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |