Odpowiedz

Negatywna decyzja

To jest jakiś absurd. Wniosek na zakup nieruchomości z rynku pierwotnego, kwota zakupu 950 k. Bank wydaje negatywną decyzję ze względu na wewnętrzne regulacje banku i tyle, żadnej dodatkowej informacji. NIC. W skrócie: Bik czysty, jednoosobową działalność gospodarcza prawnicza, zarobki 42k netto miesięcznie, działalność prowadzona od 2013 roku, jedyne zobowiązanie to inny kredyt hipoteczny na kwotę 134 k z ratą 908 zł. 

Odpowiedz
0 Lajków
AR1
AR1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-11-2021
Wiadomość 1 z 7 (7 128 wyświetleń)

Re: Negatywna decyzja

W sprawie negatywnej decyzji kredytowej skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami z działu kredytów hipotecznych. 
Specjalista przyjmie od Ciebie zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie powodu tej decyzji. 

Nasza infolinia hipoteczna jest dostępna pod numerem 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00. W soboty do godziny 16:00.


Reklamację mogą również przyjąć specjaliści na czacie w usłudze Moim ING, jeśli korzystasz z naszej bankowości internetowej lub w oddziale.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (7 007 wyświetleń)

Re.: Negatywna decyzja

U nas dokładnie prawie identyczna sytuacja. Ja pracuję na JDG(podatek liniowy, umowa B2B, działalność od 02.10.2017) w branży IT, zarobki ~12800/msc po odliczeniu wszystkich kosztów + podatków, ZUS-ów. Decyzja odmowna ze względu na wewnętrzne regulacje banku. Żona ma aktualnie umowę na czas określony do października 2022. Nawet po wyłączeniu jej dochodów, zdolność jest z zapasem, a wnioskowaliśmy o 448k, rynek wtórny. Decyzja odmowna: wewnętrzne regulację banku. Posiadam u Państwa konto firmowe, ale coś czuje, że czas się pożegnać. 

Odpowiedz
0 Lajków
lmnone
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
07-12-2021
Wiadomość 3 z 7 (6 355 wyświetleń)

Re: Re.: Negatywna decyzja

@imnone Tutaj niestety nie możemy wyjaśnić dlaczego otrzymałeś negatywną decyzję w sprawie kredytu hipotecznego. Skontaktuj się z naszymi specjalistami z działu kredytów. 
Specjalista będzie mógł przyjąć od Ciebie zgłoszenie w tej sprawie. 

Nasza infolinia hipoteczna jest dostępna pod numerem 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00. W soboty od 8:00 do godziny 16:00. Możemy też przyjąć zgłoszenie na czacie, po zalogowaniu do Mojego ING lub w oddziale. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 4 z 7 (6 183 wyświetleń)

Re.: Negatywna decyzja

Na jakim etapie rozpatrywania wniosku pojawiła się u was właśnie taka decyzja negatywna? Od razu na początku, przed decyzją wstępną?

Odpowiedz
0 Lajków
KP1
KP1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-12-2021
Wiadomość 5 z 7 (5 832 wyświetleń)

Re.: Negatywna decyzja

Wniosek był złożony przez pośrednika, decyzję otrzymaliśmy już na samym końcu, system stwierdził, że nie przyzna nam kredytu, bo nie. Próba dowiedzenia się przyczyny graniczy z cudem: pierwsze próbowali zrzucić na zdolność(dwukrotnie wyższa), później stwierdzili, że sami nie wiedzą dlaczego, system odrzucił i tyle. Szkoda nerwów i czasu. Złożyliśmy wnioski również w innych bankach i póki co wszystko jest tam na dobrej drodze, nie chcę zapeszać, ale jak ING tak traktuje swoich klientów podczas składania wniosku, to co będzie dalej... 

Odpowiedz
0 Lajków
lmnone
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
07-12-2021
Wiadomość 6 z 7 (5 770 wyświetleń)

Re.: Negatywna decyzja

System uznał, ze jesteście za bogaci na kredyt. Liczy, że spłacicie go w całości w 5-7 lat i nie opłaca się Wam pożyczać pieniędzy, 

Odpowiedz
0 Lajków
piotrs87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
16-12-2021
Wiadomość 7 z 7 (5 572 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy