04-11-2021 15:37
To jest jakiś absurd. Wniosek na zakup nieruchomości z rynku pierwotnego, kwota zakupu 950 k. Bank wydaje negatywną decyzję ze względu na wewnętrzne regulacje banku i tyle, żadnej dodatkowej informacji. NIC. W skrócie: Bik czysty, jednoosobową działalność gospodarcza prawnicza, zarobki 42k netto miesięcznie, działalność prowadzona od 2013 roku, jedyne zobowiązanie to inny kredyt hipoteczny na kwotę 134 k z ratą 908 zł.
05-11-2021 16:26
W sprawie negatywnej decyzji kredytowej skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami z działu kredytów hipotecznych.
Specjalista przyjmie od Ciebie zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie powodu tej decyzji.
Nasza infolinia hipoteczna jest dostępna pod numerem 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00. W soboty do godziny 16:00.
Reklamację mogą również przyjąć specjaliści na czacie w usłudze Moim ING, jeśli korzystasz z naszej bankowości internetowej lub w oddziale.
07-12-2021 18:28
U nas dokładnie prawie identyczna sytuacja. Ja pracuję na JDG(podatek liniowy, umowa B2B, działalność od 02.10.2017) w branży IT, zarobki ~12800/msc po odliczeniu wszystkich kosztów + podatków, ZUS-ów. Decyzja odmowna ze względu na wewnętrzne regulacje banku. Żona ma aktualnie umowę na czas określony do października 2022. Nawet po wyłączeniu jej dochodów, zdolność jest z zapasem, a wnioskowaliśmy o 448k, rynek wtórny. Decyzja odmowna: wewnętrzne regulację banku. Posiadam u Państwa konto firmowe, ale coś czuje, że czas się pożegnać.
08-12-2021 18:43
@imnone Tutaj niestety nie możemy wyjaśnić dlaczego otrzymałeś negatywną decyzję w sprawie kredytu hipotecznego. Skontaktuj się z naszymi specjalistami z działu kredytów.
Specjalista będzie mógł przyjąć od Ciebie zgłoszenie w tej sprawie.
Nasza infolinia hipoteczna jest dostępna pod numerem 32 357 00 57, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00. W soboty od 8:00 do godziny 16:00. Możemy też przyjąć zgłoszenie na czacie, po zalogowaniu do Mojego ING lub w oddziale.
15-12-2021 21:17
Na jakim etapie rozpatrywania wniosku pojawiła się u was właśnie taka decyzja negatywna? Od razu na początku, przed decyzją wstępną?
16-12-2021 13:32
Wniosek był złożony przez pośrednika, decyzję otrzymaliśmy już na samym końcu, system stwierdził, że nie przyzna nam kredytu, bo nie. Próba dowiedzenia się przyczyny graniczy z cudem: pierwsze próbowali zrzucić na zdolność(dwukrotnie wyższa), później stwierdzili, że sami nie wiedzą dlaczego, system odrzucił i tyle. Szkoda nerwów i czasu. Złożyliśmy wnioski również w innych bankach i póki co wszystko jest tam na dobrej drodze, nie chcę zapeszać, ale jak ING tak traktuje swoich klientów podczas składania wniosku, to co będzie dalej...
19-12-2021 12:36
System uznał, ze jesteście za bogaci na kredyt. Liczy, że spłacicie go w całości w 5-7 lat i nie opłaca się Wam pożyczać pieniędzy,
03-04-2025 23:43
Po ponad 4 latach ta sama praktyka. Brak wskazania przyczynowy odmowy udzielenia kredytu w decyzji kredytowej. Brak pouczenia Banku o możliwości złożenia wniosku o podanie przyczyny negatywnej decyzji, pomimo że na podstawie art. 70a ust. 1 Prawa bankowego Bank ma taki obowiązek. Z informacji uzyskanej podczas rozmowy telefonicznej z pracownikiem Banku przyczyną odmowy jest to, że decyzja ZUS o świadczenie 800 plus jest na ojca dzieci, a nie na mnie, pomimo że świadczenia wpływają regularnie na moje konto. Analityk szukał szukał i wyszukał. Nieistotne, że jestem wieloletnim klientem banku, że dochody wysokie, że byłby to już trzeci kredyt hipoteczny w ING. Jeden kredyt spłaciłam wcześniej i chyba nie opłaca się dawać mi kredytu, bo jestem za bogata i jeszcze go spłacę wcześniej, a nie za 30 lat. Za takie traktowanie klientów będziecie ich tracić. Ja już na pewno do Was nie wrócę.
Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.
19-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
7 | |
5 | |
5 |