09-10-2025 17:58
Witam,
10.09 zapłaciłem pierwszą ratę (odestkową).
08.10 nadpłaciłem 4000zł
10.10 data płatności kolejnej raty, wykonana nadpłata pomniejszyła mi ratę o 25zł, a chciałem skrócić okres kredytowania, a nie zmniejszać raty.
Próbowałem skrócić okres kredytowania w aplikacji w obsludze kredytu i nie chce mnie przepuścić dalej. Dzwoniłem na infolinie i podobno aby zmniejszać okres kredytowania to trzeba robić nadpłaty po pierwszej, głownej racie odsetkowo-kapitałowej, czyli wychodzi, że jakbym zaczekał 2/3 dni i nadpłacił te 4000 to bym mógł skrócić okres kredytowania. Dziwne bo uważnie przeczytałem umowę i nie mam nigdzie tego w umowie kredytowej zapisanego, że aby zmniejszyć okres kredytowania to pierwsza nadpłata musi być zrobiona po pierwszej racie odsetkowo-kapitałowe... Póki co zgłosiłem reklamacje o wypłatę nadpłaconego kapitału tak, abym mógł nadpłacić po tej pierwszej racie. Prośba czy ktoś miał podobną sytuacje i jakie było podejście banku w takiej sytuacji.
10-10-2025 08:17
A próbowałeś ponownie, już po zapłaceniu raty odsetkowo-kapitałowej zrobić kolejną nadpłatę, nawet niewielką kwotą, i wtedy skrócić okres kredytowania?
10-10-2025 08:18
Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami ponownie, przez kanały szyfrowane. Mając dostęp do Twojej umowy będziemy mogli się jednoznacznie odnieść do omawianej kwestii.
14-10-2025 13:09
@czarna666 Tak, nadpłaciłem 100zł i poczekałem kilka dni, dalej się nie da.
14-10-2025 13:12
Kontaktowalem się i panie na infolinii powiedziały, że albo aneks do umowy kredytowej blokuje skrócenie okresu albo nadpłata wykonana przed opłaceniem pierwszej raty kapitałowo-odsetkowej. Czekamy na rozpatrzenie reklamacji dotyczącej zwrotu nadpłaty. Ile to może potrwać?
15-10-2025 13:29
W potwierdzeniu złożonej reklamacji powinieneś znaleźć maksymalny termin rozpatrzenia. Status swojej reklamacji możesz też weryfikować w zakładce Pomoc i kontakt - Reklamacje i zgłoszenia w Moim ING
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |