27-03-2019 16:26
Nie mamy jeszcze nowych informacji w tym temacie. W tej chwili w bankowości internetowej jest dostępna tylko opcja nadpłaty bez skrócenia okresu kredytowania. Aneks możesz zamówić telefonicznie pod numerem 32 357 00 57.
18-04-2019 11:31
Witam.
Czy mogę podpisać aneks do umowy sama (kredyt jest na mnie i na męża) mając tylko upoważnienie podpisanie przez niego?
18-04-2019 11:44
Żeby podpisać aneks konieczna jest Wasza wspólna wizyta w oddziale.
Wyjątkiem jest pełnomocnictwo notarialne - tylko na jego podstawie możesz załatwić sprawę sama.
23-05-2019 08:44
Mija już ponad rok od obiecywania, że w MOJEING będzie można przy nadpłacie wybrać czy rata będzie mniejsza czy czas kredytu się ma zmniejszyć.
Proszę o konkrety, kiedy ta funkcjonalność będzie dostępna ?
MBank czy Santander udostępniły klientom tą funkcjonalność już dawno...
Wizyta w banku co jakiś czas aby podpisać aneks (nawet bezpłatny) nie jest rozwiązaniem w XXI wieku
23-05-2019 10:26
pomarańcza Cały czas rozwijamy Moje ING i wprowadzamy nowe funkcje. Dziękujemy, że interesujesz się tą opcją. Twoją sugestię skierowałam do odpowiedniego zespołu.
Jeśli chciałabyś skrócić okres kredytowania lub zmniejszyć ratę przy nadpłacie kredytu, wiąże się to z podpisaniem aneksu do umowy. Możesz to zrobić w naszym oddziale.
Aneks wcześniej możesz zamówić na infolinii pod numerem 32 357 00 57 (w dni robocze od 7:30-21:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00).
28-05-2019 20:56
+1 Bardzo przyda się taka opcja w Moim ING
27-06-2019 10:57
Ruszyło coś w temacie?
27-06-2019 11:31 | Edytowano: 27-06-2019 11:33
@3rav Jeżeli chcesz skrócić okres kredytowania lub zmniejszyć ratę w przypadku nadpłaty kredytu, udaj się do naszego oddziału. Konieczne będzie podpisanie aneksu do umowy. Aneks wcześniej możesz zamówić na infolinii: 32 357 00 57. Specjaliści dostępni są w dni robocze od 7:30 - 21 oraz w soboty od 8 - 16.
Dziękuję za Twoją sugestię w tym temacie Przekieruję ją do odpowiedniego zespołu
27-06-2019 12:30
Ten wątek ma już 4 strony, tak więc to niej jest tylko moja sugestia. W tej "opcji" właśnie chodzi o to aby NIE MUSIEĆ iść do oddziału oraz NIE MUSIEĆ PODPISYWAĆ aneksu.
13-07-2019 02:23
Odnośnie możliwości aneksu do 3 miesięcy po nadpłacie: Czy można zrobić dwie nadpłaty w odstępie miesięcznym i je obie następnie uwzględnić w darmowym aneksie ?
Zawsze byłoby to ułatwienie, dopóki nie ma możliwości automatycznego skracania po każdym przelewie.
pozdrawiam
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024