12-02-2019 12:35
Maniu Na stronach finansowych możesz znaleźć kalkulatory, które służą do wyliczenia raty kredytu. Po wpisaniu poprawnych parametrów kredytu, powinieneś uzyskać orientacyjną ratę.
Szczegółowe wyliczenia odnośnie Twojego kredytu uzyskasz:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 (w dni robocze od 7:30 do 21:00 oraz w sobotę od 8:00 do 16:00),
- na czacie po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę (w prawym, dolnym rogu).
12-02-2019 13:56
Chodzi o skrócenie kredytu po nadpłacie, przy pozostawieniu raty sprzed nadpłaty. O ile skróci się kredyt, jest rozbieżność pomiędzy kalkulatorami a tym co zostało mi podane telefonicznie przez ing. Orientacyjnie więc chciałem to sam wyliczyć
12-02-2019 14:54
@Maniu w sprawie opisanego aneksu zapraszam Cię do kontaktu z dedykowaną infolinią pod numerem 323570057. Tam uzyskasz właściwą informację.
06-03-2019 15:01
@MonikaC:Pracujemy nad tym. Nie możemy jeszcze podać dokładnej daty udostępnienia tej funkcji w bankowości internetowej. Obecnie aneks po nadpłacie kredytu możesz zamówić na naszej infolinii 32 357 00 57 (od poniedziałku do piątku od 7:30 do 21:00 oraz w sobotę od 8:00 do 16:00).
Wiadomo już może coś na temat terminu udostępnienia tej funkcjonalności?
06-03-2019 15:07 | Edytowano: 06-03-2019 15:07
Pracujemy nad możliwością zamówienia aneksu w Moim ING. Nie znamy dokładnej daty wprowadzenia tej funkcji.
06-03-2019 15:10 | Edytowano: 06-03-2019 15:13
Chodzi mi bardziej o opcję wyboru automatycznego skrócenia okresu kredytowania przy nadpłacie zamiast obniżenia raty (bez skrócenia okresu kredytowania).
06-03-2019 15:18 | Edytowano: 06-03-2019 15:18
Skrócenie czasu spłaty wymaga podpisania aneksu do umowy. Taki aneks możesz zamówić na naszej infolinii - (32) 357 00 57. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-21:00, w soboty 8:00-16:00. Pracujemy nad możliwością zamówienia go w Moim ING.
06-03-2019 15:20
@AgnieszkaS:Pracujemy nad możliwością zamówienia go w Moim ING.
Gdy ta możliwość już będzie - także trzeba bedzie fatygować się do oddziału, by podpisać ten aneks?
06-03-2019 15:30
Cały czas pracujemy nad tą funkcjonalnością - nie znamy jeszcze wszystkich szczegółów. Przekażemy je jak udostępnimy te funkcję.
27-03-2019 14:01
Wiadomo może kiedy będzie dostępna ta opcja?
Witaj,
do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie.
Potrzebne jest spełnieni
Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji
28-11-2024