18-06-2023 17:56
19-06-2023 09:04
Ja się podepnę i jeszcze zapytam - czy dzień zmiany oprocentowania, np. ten 5.10.24r., oznacza już spłatę raty wg nowego oprocentowania, czy jest ono zmieniane dopiero po zapłaceniu raty w tym dniu?
20-06-2023 14:55
@Shevc30 o zmianie oprocentowania i nowym harmonogramie poinformujemy Cię na 3 miesiące przed końcem umowy na stałe oprocentowanie.
A odpowiadając na Twoje drugie pytanie - tak, po nadpłacie w trakcie okresu 5 lat, oprocentowanie Twojego kredytu nie zmieni się.
W umowie znajdziesz informacje za jaki dokładnie okres obowiązuje stała stopa procentowa. Jeśli okres stałej stopy jest podany do 5.10.2024 roku - to na ten dzień nadal oprocentowanie masz wg. aktualnie ustalonych warunków.
20-06-2023 22:01
22-06-2023 19:15
Podłączam się do pytania. Mam pozytywnie rozpatrzoną reklamację, lecz data w systemie nadal nie zmieniona (05.09.2023).
23-06-2023 19:33
Skontaktuj się, proszę, z nami w tej sprawie na naszym czacie po zalogowaniu w Moim ING, w godzinach 8:00 - 20:00. Tam specjaliści wyjaśnią tę sytuację.
30-06-2023 21:17
01-07-2023 10:19
Powiedziano mi dokładnie to samo.
Po kontakcie z infolinią próbowano mi wcisnąć, że analitycy nadal analizują tę sytuację. Zajęło mi chyba dziesięć minut aby wytłumaczyć, że składałem już reklamację w sprawie przedłużenia obowiązywania okresowo stałej stopy procentowej o czas trwania wakacji kredytowych i jest ona rozpatrzona pozytywnie, więc nie interesują mnie dywagacje analityków ING na ten temat.
Kazano mi więc złożyć kolejną reklamację do tej pozytywnie rozpatrzonej.
Wydaje mi się, że ta kwestia skończy się w sądzie, ja na pewno nie odpuszczę, nie będzie mnie nikt celowo oszukiwał.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024