22-03-2023 11:21 | Edytowano: 22-03-2023 11:23
Na czacie powiedzieli mi, że opcja nie jest dostępna dla klientów, którzy mają kredyt hipoteczny w ING Bank Hipoteczny.
Mega słabe, bo jak mi przenoszona kredyt to nie mogłem mieć wiedzy, że to może mieć na coś takiego wpływ.
Dla mnie jest to dyskryminowanie klientów, szczególnie, że umowy nie podpisywałem z ING Bank Hipoteczny i to po podpisaniu umowy bank sam stwierdził, ze mój kredyt tam zostanie przeniesiony.
Chodzenie na podpisywanie aneksu to zawsze jest strata czasu dla mnie, czekanie na czacie lub infolinii, chodzenie do oddziału. Najgorsze, że jak rozmawiałem na infolinii przy okazji zamówienia aneksu to mówili, że już zaraz, a pracownik musiał widzieć, w którym banku mam kredyt. Czuję się wprowadzony w błąd
22-03-2023 11:41
No i ING Bank Hipoteczny teraz na stronie kłamie, bo jeśli komuś przeniosą kredyt to straci taką opcję skrócenia w aplikacji.
04-06-2023 15:44
06-06-2023 14:47
Skracając okres kredytowania w bankowości można tylko ustawić pełną ratę kapitałowo-odsetkową. Dopiero po przeliczeniu kredytu w harmonogramie będzie można sprawdzić wysokość samego kapitału w racie. Przesuwając suwak do danej wysokości raty, system podpowiada też jaki będzie ostateczny termin spłaty kredytu, można więc sprawdzić o ile miesięcy będzie krótszy okres kredytowania i tak dopasować wysokość raty.
06-06-2023 22:47
A jak wygląda skracanie okresu kredytowania tradycyjną metodą, tj. przy zamówieniu aneksu i podpisywaniu go w oddziale banku? Czy wówczas da się uzgodnić wysokości rat bardziej szczegółowo, np. wybierając wysokość części kapitałowej nowej raty?
07-06-2023 16:38
Zasady skrócenia okresu kredytowania po nadpłacie są takie same w usłudze Moje ING i w oddziale banku.
Różnica polega jednak na czasie potrzebnym do przygotowania aneksu (obecnie około 5 dni roboczych) i konieczności wizyty w oddziale banku wszystkich kredytobiorców w celu podpisania aneksu.
W obu przypadkach harmonogram jest automatycznie przygotowany przez system i nie ma możliwości ustalenia ręcznie wysokości kapitału w racie przez klientów.
Jest również opcja skrócenia okresu kredytowania z ponownym badaniem zdolności kredytowej – aneks z decyzją do 30 dni (do złożenia w oddziale) i płatny 200 zł. Wtedy klient może zawnioskować o ratę wyższą, niż do tej pory najwyższa, pobrana rata w historii kredytu.
09-03-2024 12:43
10-03-2024 13:17
Takiej opcji raczej nie ma, przynajmniej nie z tego poziomu. Jeśli nadpłacisz i skrócisz okres kredytowania, to po kolejnej nadpłacie ten suwak będzie można wstecz przesunąć tylko do aktualnej wysokości raty, a właściwie nawet chyba kilka(naście) złotych powyżej tej kwoty.
10-03-2024 18:51
Czyli jest to one-way ticket, szkoda. Dziękuję za odpowiedź!
10-04-2024 09:17
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024