17-08-2022 10:43
Dzień Dobry,
W dniu wczorajszym minął termin spłaty zawieszonej raty - harmonogram został przeliczony okres kredytowania wydłużony, naliczone odsetki wyzerowane.
Jednak w harmonogramie spłaty stosunek raty kapitałowej do odsetkowej jest bardzo różny różnica to ponad 100 zł dodatkowo ostatnia rata jest dużo wyższa od pozostałych o około 1 tys. - i jest to kapitał.
Na czat nie mogę się oczywiście połączyć czy ktoś ma podobnie i wyjaśniał to z ING?
19-08-2022 13:05 | Edytowano: 19-08-2022 13:05
Aktualne dane, znajdujące się w harmonogramie mogą się prezentować niepoprawnie. Taką informację dodaliśmy też w zakładce "Harmonogram" przy kredycie. Przepraszamy za utrudnienia.
19-08-2022 13:39
We wniosku o wakacje kredytowe w 2022 wybrałem sierpień, wrzesień, październik i listopad. Termin raty sierpniowej minął, harmonogram został zaktualizowany, raty przeliczone. Jednak w nowym harmonogramie data kolejnej raty to wrzesień, co jest niezgodne ze złożonym wnioskiem. Kiedy nastąpi kolejna aktualizacja harmonogramu?
Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing
... 30-05-2023Dzień dobry,
Zamknąłem dostęp do bankowości elektronicznej i wszystkie produkty w ING uprzednio w ww.. Powinnien otrzymałem dostęp do Archiwum, jednak podając email oraz numer telefonu, następnie otrzy
... 30-05-2023Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić
29-05-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
55 | |
22 | |
11 | |
10 | |
10 |