17-08-2022 10:43
Dzień Dobry,
W dniu wczorajszym minął termin spłaty zawieszonej raty - harmonogram został przeliczony okres kredytowania wydłużony, naliczone odsetki wyzerowane.
Jednak w harmonogramie spłaty stosunek raty kapitałowej do odsetkowej jest bardzo różny różnica to ponad 100 zł dodatkowo ostatnia rata jest dużo wyższa od pozostałych o około 1 tys. - i jest to kapitał.
Na czat nie mogę się oczywiście połączyć czy ktoś ma podobnie i wyjaśniał to z ING?
19-08-2022 13:05 | Edytowano: 19-08-2022 13:05
Aktualne dane, znajdujące się w harmonogramie mogą się prezentować niepoprawnie. Taką informację dodaliśmy też w zakładce "Harmonogram" przy kredycie. Przepraszamy za utrudnienia.
19-08-2022 13:39
We wniosku o wakacje kredytowe w 2022 wybrałem sierpień, wrzesień, październik i listopad. Termin raty sierpniowej minął, harmonogram został zaktualizowany, raty przeliczone. Jednak w nowym harmonogramie data kolejnej raty to wrzesień, co jest niezgodne ze złożonym wnioskiem. Kiedy nastąpi kolejna aktualizacja harmonogramu?
Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.
25-03-2025Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.
25-03-2025Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn
... 25-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
7 | |
5 | |
5 |