17-08-2022 10:43
Dzień Dobry,
W dniu wczorajszym minął termin spłaty zawieszonej raty - harmonogram został przeliczony okres kredytowania wydłużony, naliczone odsetki wyzerowane.
Jednak w harmonogramie spłaty stosunek raty kapitałowej do odsetkowej jest bardzo różny różnica to ponad 100 zł dodatkowo ostatnia rata jest dużo wyższa od pozostałych o około 1 tys. - i jest to kapitał.
Na czat nie mogę się oczywiście połączyć czy ktoś ma podobnie i wyjaśniał to z ING?
19-08-2022 13:05 | Edytowano: 19-08-2022 13:05
Aktualne dane, znajdujące się w harmonogramie mogą się prezentować niepoprawnie. Taką informację dodaliśmy też w zakładce "Harmonogram" przy kredycie. Przepraszamy za utrudnienia.
19-08-2022 13:39
We wniosku o wakacje kredytowe w 2022 wybrałem sierpień, wrzesień, październik i listopad. Termin raty sierpniowej minął, harmonogram został zaktualizowany, raty przeliczone. Jednak w nowym harmonogramie data kolejnej raty to wrzesień, co jest niezgodne ze złożonym wnioskiem. Kiedy nastąpi kolejna aktualizacja harmonogramu?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024