26-06-2020 10:05
Dzień dobry,
w związku z tym, że dyspozycja wypłaty kolejnych transz jest związana z koniecznością udania się do placówki, a godziny otwarcia banku pokrywają się z godzinami mojej pracy to mam pytanie, czy taką dyspozycję można złożyć z dużym wyprzedzeniem, ok. 1-1,5 miesięcznym, wtedy gdy akurat będę miała urlop i będę mogła udać się do placówki w godzinach otwarcia? Pytam, ponieważ wiem, że nie dostanę urlopu bezpośrednio przed terminem płatności wskazanym przez dewelopera.
26-06-2020 21:56
27-06-2020 12:36
Jasne, jest taka możliwość Dyspozycja o uruchomienie transzy jest ważna 30 dni. W związku z tym będziemy mogli zarezerwować takie spotkanie na 30 dni do przodu. Zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią, pod numerem 32 357 00 57. Jest czynna w dni robocze od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00.
27-06-2020 19:14
Hmmm, akurat to nie rozwiązuje mojego problemu. To może inaczej zapytam, czy taką dyspozycję mogę złożyć tylko w placówce, w której podpisywałam umowę o kredyt czy również w innych (niektóre placówki w Warszawie są czynne dłużej niż do 16:00) i czy w ogóle jest szansa, że pracownik banku umówi się ze mną na taką późną godzinę?
28-06-2020 11:47
Ja zleciłem uruchomienie kolejnych transz z przyszłymi datami +9 miesięcy i poinformowano mnie, że w każdej chwili mogę dyspozycję odwołać więc nie do końca wiem co oznacza termin 30 dni, który podałaś w odpowiedzi.
28-06-2020 12:28
Dzięki, liczę na to, że też tak będę mogła zrobić. Chyba najlepiej będzie, jak zadzwonię na infolinię i się dowiem bezpośrednio od pracownika banku.
29-06-2020 18:32
@m365 Rzeczywiście, jeśli kupujesz mieszkanie od dewelopera i Twój kredyt jest podzielony na części to jedną z opcji jest podpisanie wniosku o uruchomienie go od razu.
W przypadku, gdy chcesz zmienić terminy wypłat- powinieneś to zgłosić w oddziale jeszcze przed wypłatą transzy.
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |