26-06-2020 10:05
Dzień dobry,
w związku z tym, że dyspozycja wypłaty kolejnych transz jest związana z koniecznością udania się do placówki, a godziny otwarcia banku pokrywają się z godzinami mojej pracy to mam pytanie, czy taką dyspozycję można złożyć z dużym wyprzedzeniem, ok. 1-1,5 miesięcznym, wtedy gdy akurat będę miała urlop i będę mogła udać się do placówki w godzinach otwarcia? Pytam, ponieważ wiem, że nie dostanę urlopu bezpośrednio przed terminem płatności wskazanym przez dewelopera.
26-06-2020 21:56
27-06-2020 12:36
Jasne, jest taka możliwość Dyspozycja o uruchomienie transzy jest ważna 30 dni. W związku z tym będziemy mogli zarezerwować takie spotkanie na 30 dni do przodu. Zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią, pod numerem 32 357 00 57. Jest czynna w dni robocze od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00.
27-06-2020 19:14
Hmmm, akurat to nie rozwiązuje mojego problemu. To może inaczej zapytam, czy taką dyspozycję mogę złożyć tylko w placówce, w której podpisywałam umowę o kredyt czy również w innych (niektóre placówki w Warszawie są czynne dłużej niż do 16:00) i czy w ogóle jest szansa, że pracownik banku umówi się ze mną na taką późną godzinę?
28-06-2020 11:47
Ja zleciłem uruchomienie kolejnych transz z przyszłymi datami +9 miesięcy i poinformowano mnie, że w każdej chwili mogę dyspozycję odwołać więc nie do końca wiem co oznacza termin 30 dni, który podałaś w odpowiedzi.
28-06-2020 12:28
Dzięki, liczę na to, że też tak będę mogła zrobić. Chyba najlepiej będzie, jak zadzwonię na infolinię i się dowiem bezpośrednio od pracownika banku.
29-06-2020 18:32
@m365 Rzeczywiście, jeśli kupujesz mieszkanie od dewelopera i Twój kredyt jest podzielony na części to jedną z opcji jest podpisanie wniosku o uruchomienie go od razu.
W przypadku, gdy chcesz zmienić terminy wypłat- powinieneś to zgłosić w oddziale jeszcze przed wypłatą transzy.
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024