Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Dyspozycja wypłaty kolejnej transzy

Dzień dobry,

 

w związku z tym, że dyspozycja wypłaty kolejnych transz jest związana z koniecznością udania się do placówki, a godziny otwarcia banku pokrywają się z godzinami mojej pracy to mam pytanie, czy taką dyspozycję można złożyć z dużym wyprzedzeniem, ok. 1-1,5 miesięcznym, wtedy gdy akurat będę miała urlop i będę mogła udać się do placówki w godzinach otwarcia? Pytam, ponieważ wiem, że nie dostanę urlopu bezpośrednio przed terminem płatności wskazanym przez dewelopera.

Odpowiedz
0 Lajków
landrynqa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
26-06-2020
Wiadomość 1 z 7 (11 184 wyświetleń)

Re.: Dyspozycja wypłaty kolejnej transzy

@landrynqa
Da się zlecić dyspozycję wypłaty kolejnych transz z wyprzedzeniem.
Ja ostatnio w banku zlecałem wypłatę wszystkich moich transz w przód, bo obecnie jest taka możliwość. Termin uruchomienia transz ustawiłem na datę transz z umowy deweloperskiej (- 2 dni, aby pieniądze mogły się zaksięgować i przelać na rachunek dewelopera).
Oczywiście gdyby deweloper nie wyrobił się w terminie i np: wstrzymał budowę, bądź przesunał etap to wówczas można w banku zablowkować lub zmienić termin takiej transzy pod warunkiem udania się do banku i wydania takiej dyspozycji.
m365
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
185
84
18-04-2020
Wiadomość 2 z 7 (11 141 wyświetleń)

Re: Dyspozycja wypłaty kolejnej transzy

Jasne, jest taka możliwość Emotikon: Szczęśliwy Dyspozycja o uruchomienie transzy jest ważna 30 dni. W związku z tym będziemy mogli zarezerwować takie spotkanie na 30 dni do przodu. Zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią, pod numerem 32 357 00 57. Jest czynna w dni robocze od 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 8.00 do 16.00.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 3 z 7 (11 108 wyświetleń)

Re: Dyspozycja wypłaty kolejnej transzy

Hmmm, akurat to nie rozwiązuje mojego problemu. To może inaczej zapytam, czy taką dyspozycję mogę złożyć tylko w placówce, w której podpisywałam umowę o kredyt czy również w innych (niektóre placówki w Warszawie są czynne dłużej niż do 16:00) i czy w ogóle jest szansa, że pracownik banku umówi się ze mną na taką późną godzinę?

Odpowiedz
0 Lajków
landrynqa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
26-06-2020
Wiadomość 4 z 7 (11 087 wyświetleń)

Re: Dyspozycja wypłaty kolejnej transzy

@WiolettaS

Ja zleciłem uruchomienie kolejnych transz z przyszłymi datami +9 miesięcy i poinformowano mnie, że w każdej chwili mogę dyspozycję odwołać więc nie do końca wiem co oznacza termin 30 dni, który podałaś w odpowiedzi.

m365
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
185
84
18-04-2020
Wiadomość 5 z 7 (11 054 wyświetleń)

Re: Dyspozycja wypłaty kolejnej transzy

Dzięki, liczę na to, że też tak będę mogła zrobić. Chyba najlepiej będzie, jak zadzwonię na infolinię i się dowiem bezpośrednio od pracownika banku.

Odpowiedz
0 Lajków
landrynqa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
26-06-2020
Wiadomość 6 z 7 (11 043 wyświetleń)

Re: Dyspozycja wypłaty kolejnej transzy

@m365 Rzeczywiście, jeśli kupujesz mieszkanie od dewelopera i Twój kredyt jest podzielony na części to jedną z opcji jest podpisanie wniosku o uruchomienie go od razu.
W przypadku, gdy chcesz zmienić terminy wypłat- powinieneś to zgłosić w oddziale jeszcze przed wypłatą transzy.  

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 7 z 7 (10 965 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Millennium nie daje wyboru. Tylko MC.

12-10-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.

Nie wydaje mi się, żeby to było cel

...

12-10-2024
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 

12-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy