09-11-2022 15:37
09-11-2022 21:38
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Standardowo z transzy możesz zrezygnować, jeśli inwestycja jest już zakończona lub posiadasz środki własne na jej dokończenie.
Tutaj proponuję abyś złożył w oddziale pismo z opisem sytuacji i wskazaniem proponowanego przez Ciebie rozwiązania oraz zgłoszenie sytuacji na policję.
Skontaktuj się w tym temacie z naszym specjalistą na infolinii hipotecznej lub w placówce bankowej. Nie mamy tutaj standardowej ścieżki działania, sprawa zostanie podjęta indywidualnie.
10-11-2022 05:53
11-11-2022 10:04
Mamy nadzieję, że uda się rozwiązać pozytywnie tę sprawę. W razie pytań o status wniosku, skontaktuj się z doradcą, którego do składałeś.
11-11-2022 13:19
01-01-2023 23:12
02-01-2023 22:37
Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja jest bardzo wyjątkowa. Dlatego też podjęcie decyzji nie jest automatyczne. Przykro nam, że tyle to trwa. Prosimy o cierpliwość.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |