09-11-2022 15:37
09-11-2022 21:38
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Standardowo z transzy możesz zrezygnować, jeśli inwestycja jest już zakończona lub posiadasz środki własne na jej dokończenie.
Tutaj proponuję abyś złożył w oddziale pismo z opisem sytuacji i wskazaniem proponowanego przez Ciebie rozwiązania oraz zgłoszenie sytuacji na policję.
Skontaktuj się w tym temacie z naszym specjalistą na infolinii hipotecznej lub w placówce bankowej. Nie mamy tutaj standardowej ścieżki działania, sprawa zostanie podjęta indywidualnie.
10-11-2022 05:53
11-11-2022 10:04
Mamy nadzieję, że uda się rozwiązać pozytywnie tę sprawę. W razie pytań o status wniosku, skontaktuj się z doradcą, którego do składałeś.
11-11-2022 13:19
01-01-2023 23:12
02-01-2023 22:37
Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja jest bardzo wyjątkowa. Dlatego też podjęcie decyzji nie jest automatyczne. Przykro nam, że tyle to trwa. Prosimy o cierpliwość.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024