09-11-2022 15:37
09-11-2022 21:38
Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Standardowo z transzy możesz zrezygnować, jeśli inwestycja jest już zakończona lub posiadasz środki własne na jej dokończenie.
Tutaj proponuję abyś złożył w oddziale pismo z opisem sytuacji i wskazaniem proponowanego przez Ciebie rozwiązania oraz zgłoszenie sytuacji na policję.
Skontaktuj się w tym temacie z naszym specjalistą na infolinii hipotecznej lub w placówce bankowej. Nie mamy tutaj standardowej ścieżki działania, sprawa zostanie podjęta indywidualnie.
10-11-2022 05:53
11-11-2022 10:04
Mamy nadzieję, że uda się rozwiązać pozytywnie tę sprawę. W razie pytań o status wniosku, skontaktuj się z doradcą, którego do składałeś.
11-11-2022 13:19
01-01-2023 23:12
02-01-2023 22:37
Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja jest bardzo wyjątkowa. Dlatego też podjęcie decyzji nie jest automatyczne. Przykro nam, że tyle to trwa. Prosimy o cierpliwość.
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny
13-05-2025Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania
... 13-05-2025CC reszta osób które mogą być zainteresowane: @MarcinB
@MartaK
@marzena_ewa
@MateuszF
@MonikaC
@PatrycjuszJ
@Pawel1
@tomtar
@Toomas
@WiolettaS