Odpowiedz

Druga transza - rezygnacjA

Witam, Mam kredyt hip. Dostałem pierwsza transzę ale okazało się że wykonawca jest oszustem i oszukał sporo osób zebrał pieniądze i tyle go widzieli. Zostało mi spłacać kredyt chodź nic nie mam tzn mam sama płytę fund. Złożyłem wniosek o anulację drugiej transzy i prośbę bym zaczął spłacać już rety kapitałowo odsetkowe a nie same odsetki. Pani w banku mnie straszy że będzie problem że mogą nawet cofnąć cały kredyt. Proszę o inf jak wybrnąć z tej sytuacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Oman
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
09-11-2022
Wiadomość 1 z 7 (4 360 wyświetleń)

Re: Druga transza - rezygnacjA

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Standardowo z transzy możesz zrezygnować, jeśli inwestycja jest już zakończona lub posiadasz środki własne na jej dokończenie.   

Tutaj proponuję abyś złożył w oddziale pismo z opisem sytuacji i wskazaniem proponowanego przez Ciebie rozwiązania oraz zgłoszenie sytuacji na policję. 

Skontaktuj się w tym temacie z naszym specjalistą na infolinii hipotecznej lub w placówce bankowej. Nie mamy tutaj standardowej ścieżki działania, sprawa zostanie podjęta indywidualnie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 7 (4 318 wyświetleń)

Re: Druga transza - rezygnacjA

Złożyłem już pismo i ciągle czekam na odpowiedź było to już ponad 2 tygodnie temu. Ciągle czekam.
Odpowiedz
0 Lajków
Oman
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
09-11-2022
Wiadomość 3 z 7 (4 292 wyświetleń)

Re: Druga transza - rezygnacjA

Mamy nadzieję, że uda się rozwiązać pozytywnie tę sprawę. W razie pytań o status wniosku, skontaktuj się z doradcą, którego do składałeś.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 7 (4 212 wyświetleń)

Re: Druga transza - rezygnacjA

Witam, rozmawiałem z oddziałem w którym podpisywałem umowę odpowiedź -nic jeszcze nie wiemy, obawiam się że bank może rozwiązać umowę i cofnąć kredyt.
Odpowiedz
0 Lajków
Oman
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
09-11-2022
Wiadomość 5 z 7 (4 204 wyświetleń)

Re: Druga transza - rezygnacjA

Witam, moja sprawa cały czas jest nie rozwiązana, by mieć ratę kapitałowo odsetkowe muszę po rac drugą transzę ale z przyczyn opisanych wcześniej nie mogę jej pobrać. Niestety bank nie jest po stronie klienta i nie chce mi pomóc mimo mojej straty. Zero jakiegoś ludzkiego podejścia ale co się dziwić to tylko bank, chodź pracują w nim normalni ludzie- chyba
Odpowiedz
0 Lajków
Oman
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
09-11-2022
Wiadomość 6 z 7 (3 512 wyświetleń)

Re: Druga transza - rezygnacjA

Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja jest bardzo wyjątkowa. Dlatego też podjęcie decyzji nie jest automatyczne. Przykro nam, że tyle to trwa. Prosimy o cierpliwość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
336
65
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (3 440 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy