14-07-2022 09:56
15-07-2022 08:02
Dziękujemy za złożenie wniosku w naszym banku
Wniosek rozpatrzymy do 21 dni roboczych od otrzymania kompletu dokumentów. Jeśli masz pytania dotyczące wniosku, możesz skontaktować się z doradcą, który przyjmował wniosek.
15-07-2022 10:26
16-07-2022 08:02
Jeśli Twój wniosek ma status w analizie, to już się nim zajmujemy
Poczekaj proszę na dalsze informacje ze strony swojego opiekuna.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |