14-07-2022 09:56
15-07-2022 08:02
Dziękujemy za złożenie wniosku w naszym banku Wniosek rozpatrzymy do 21 dni roboczych od otrzymania kompletu dokumentów. Jeśli masz pytania dotyczące wniosku, możesz skontaktować się z doradcą, który przyjmował wniosek.
15-07-2022 10:26
16-07-2022 08:02
Jeśli Twój wniosek ma status w analizie, to już się nim zajmujemy Poczekaj proszę na dalsze informacje ze strony swojego opiekuna.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024