Odpowiedz
Wniosek złożony 6 lipca i cały czas czeka na analize. Długo jeszcze tak może być??
Odpowiedz
0 Lajków
EWELINADURKA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-07-2022
Wiadomość 1 z 4 (6 685 wyświetleń)

Re: Decyzja

Dziękujemy za złożenie wniosku w naszym banku Emotikon: Szczęśliwy Wniosek rozpatrzymy do 21 dni roboczych od otrzymania kompletu dokumentów. Jeśli masz pytania dotyczące wniosku, możesz skontaktować się z doradcą, który przyjmował wniosek. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (6 549 wyświetleń)

Re.: Decyzja

Głównie chodzi mi o to czy dludo trwa woogle oczekiwania na Zaczęcie rozpatrywania wnisku
Odpowiedz
0 Lajków
EWELINADURKA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-07-2022
Wiadomość 3 z 4 (6 503 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja

Jeśli Twój wniosek ma status w analizie, to już się nim zajmujemy Emotikon: Szczęśliwy Poczekaj proszę na dalsze informacje ze strony swojego opiekuna.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 425 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy