14-07-2022 09:56
15-07-2022 08:02
Dziękujemy za złożenie wniosku w naszym banku Wniosek rozpatrzymy do 21 dni roboczych od otrzymania kompletu dokumentów. Jeśli masz pytania dotyczące wniosku, możesz skontaktować się z doradcą, który przyjmował wniosek.
15-07-2022 10:26
16-07-2022 08:02
Jeśli Twój wniosek ma status w analizie, to już się nim zajmujemy Poczekaj proszę na dalsze informacje ze strony swojego opiekuna.
Już myślałem, że nie będzie problemów, ale nie. Jak mówię lepsze jest wrogiem dobrego. Nie mogę poprawnie wpisać nr konta robiąć przelew. Zrobiliście podział na segmenty liczbowe. Dwie pierwsze, przer
... 08-12-2023Pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu. Przepraszamy za tę sytuację. Rozwiązaniem, jakie możemy podpowiedzieć, do czasu wyeliminowania błędu jest korzystanie z opcji logowania za pomocą PIN-u oraz kluc
... 08-12-2023Czy jest planowane dorzucenie możliwości podglądu kont z Nest Banku i inteligo?
08-12-2023