Odpowiedz
Wniosek złożony 6 lipca i cały czas czeka na analize. Długo jeszcze tak może być??
Odpowiedz
0 Lajków
EWELINADURKA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-07-2022
Wiadomość 1 z 4 (5 266 wyświetleń)

Re: Decyzja

Dziękujemy za złożenie wniosku w naszym banku Emotikon: Szczęśliwy Wniosek rozpatrzymy do 21 dni roboczych od otrzymania kompletu dokumentów. Jeśli masz pytania dotyczące wniosku, możesz skontaktować się z doradcą, który przyjmował wniosek. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (5 130 wyświetleń)

Re.: Decyzja

Głównie chodzi mi o to czy dludo trwa woogle oczekiwania na Zaczęcie rozpatrywania wnisku
Odpowiedz
0 Lajków
EWELINADURKA
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-07-2022
Wiadomość 3 z 4 (5 084 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja

Jeśli Twój wniosek ma status w analizie, to już się nim zajmujemy Emotikon: Szczęśliwy Poczekaj proszę na dalsze informacje ze strony swojego opiekuna.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 006 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy