Odpowiedz

Decyzja ostateczna

Cześć  

 

Chciałbym podzielić się doświadczeniem dot. decyzji ostatecznej kredytu hipotecznego i dowiedzieć się 

jak to wygląda aktualnie u innych osób wnioskujących . 

 

W marcu 2018 złożono wniosek z wszystkimi dokumentami oprócz wyceny 

14.04 - decyzje wstepna Banku

17.04 - dostarczenie wyceny ( operatu szacunkowego ) 

11.05 - cisza ( pomimo upłynięcia terminu 21 dni od dostarczenia ostatniego dokumentu ) . 

 

Żaden pracownik na infolinii , z działu reklamacji , z działa hipotecznego nie jest wstanie pomóc tj. 

udzielić informacji jak długo to potrwa i kiedy można się spodziewać decyzji . 

 

Czy bank nie powinien dostosować się do ustawowych 21 dni , jak to wygląda u was aktualnie ? 

 

Jak to wygląda u was ? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
norman471
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-05-2018
Wiadomość 1 z 3 (4 641 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

U mnie wyglądało to tak:

08.03 wniosek złożony do banku przed pośrednika kredytowego
12.03 rejestracja wniosku w banku
06.04 wstępna decyzja
09.04 oddanie własnego operatu do banku

19.04 - OSTATECZNA DECYZJA - 42 dni kalendarzowe ....

Z własnego doświadczenia wiem że infolinia nie udzieli Ci żadnych konkretnych inf jeśli wniosek składany był przez pośrednika kredytowego z zewnątrz.
Odpowiedz
0 Lajków
Ostróżka
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
31
27
20-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (4 612 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

@norman471 Rzeczywiście czas obsługi wniosków kredytowych jest wydłużony. Zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo niekomfortowa sytuacja i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej podejmować decyzje kredytowe.

Szczegóły wniosku możesz poznać w trakcie kontaktu ze specjalistą, który prowadzi sprawę.

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 495 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy