- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Decyzja ostateczna
11-05-2018 11:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć
Chciałbym podzielić się doświadczeniem dot. decyzji ostatecznej kredytu hipotecznego i dowiedzieć się
jak to wygląda aktualnie u innych osób wnioskujących .
W marcu 2018 złożono wniosek z wszystkimi dokumentami oprócz wyceny
14.04 - decyzje wstepna Banku
17.04 - dostarczenie wyceny ( operatu szacunkowego )
11.05 - cisza ( pomimo upłynięcia terminu 21 dni od dostarczenia ostatniego dokumentu ) .
Żaden pracownik na infolinii , z działu reklamacji , z działa hipotecznego nie jest wstanie pomóc tj.
udzielić informacji jak długo to potrwa i kiedy można się spodziewać decyzji .
Czy bank nie powinien dostosować się do ustawowych 21 dni , jak to wygląda u was aktualnie ?
Jak to wygląda u was ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-05-2018 18:02
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08.03 wniosek złożony do banku przed pośrednika kredytowego
12.03 rejestracja wniosku w banku
06.04 wstępna decyzja
09.04 oddanie własnego operatu do banku
19.04 - OSTATECZNA DECYZJA - 42 dni kalendarzowe ....
Z własnego doświadczenia wiem że infolinia nie udzieli Ci żadnych konkretnych inf jeśli wniosek składany był przez pośrednika kredytowego z zewnątrz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-05-2018 09:44
Re.: Decyzja ostateczna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@norman471 Rzeczywiście czas obsługi wniosków kredytowych jest wydłużony. Zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo niekomfortowa sytuacja i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej podejmować decyzje kredytowe.
Szczegóły wniosku możesz poznać w trakcie kontaktu ze specjalistą, który prowadzi sprawę.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość