11-05-2018 11:36
Cześć
Chciałbym podzielić się doświadczeniem dot. decyzji ostatecznej kredytu hipotecznego i dowiedzieć się
jak to wygląda aktualnie u innych osób wnioskujących .
W marcu 2018 złożono wniosek z wszystkimi dokumentami oprócz wyceny
14.04 - decyzje wstepna Banku
17.04 - dostarczenie wyceny ( operatu szacunkowego )
11.05 - cisza ( pomimo upłynięcia terminu 21 dni od dostarczenia ostatniego dokumentu ) .
Żaden pracownik na infolinii , z działu reklamacji , z działa hipotecznego nie jest wstanie pomóc tj.
udzielić informacji jak długo to potrwa i kiedy można się spodziewać decyzji .
Czy bank nie powinien dostosować się do ustawowych 21 dni , jak to wygląda u was aktualnie ?
Jak to wygląda u was ?
11-05-2018 18:02
14-05-2018 09:44
@norman471 Rzeczywiście czas obsługi wniosków kredytowych jest wydłużony. Zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo niekomfortowa sytuacja i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej podejmować decyzje kredytowe.
Szczegóły wniosku możesz poznać w trakcie kontaktu ze specjalistą, który prowadzi sprawę.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |