15-05-2018 06:39
15-05-2018 12:09
Standardowo w takiej sytuacji podejmujemy decyzje kredytową – nie odrzucamy wniosku. To co może być konieczne to potwierdzenie wykreślenia służebności do uruchomienia pieniędzy z kredytu.
Najlepiej jednak temat jeszcze omówić ze specjalistą prowadzącym sprawę kredytu, ponieważ powinna być przekazana informacja od analityka, co do warunków podjęcia decyzji kredytowej.
15-05-2018 12:29
Dziękuję za odpowiedź. W warunkach do podjęcia ostatecznej decyzji jest napisane, że ma być dostarczony dokument na podstawie którego będzie wykreślenie. Niestety takie dokumentu nie ma tylko jest złożony wniosek. Czy w procedura banku przewiduje, że jak to tylko dostarczę to jest możliwość by poczekali, a nie od razu jak doradca twierdzi decyzja wygas?
15-05-2018 13:16
Proponuje przedstawienie potwierdzenia złożenia wniosku do sądu w tej sprawie, aby doradca przekazał go do analityków. Tak jak wcześniej pisałam proszę temat jeszcze omówić z doradcą. Niestety nie mam wglądu do dokumentów, a ta sprawa tego wymaga.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024