15-05-2018 06:39
15-05-2018 12:09
Standardowo w takiej sytuacji podejmujemy decyzje kredytową – nie odrzucamy wniosku. To co może być konieczne to potwierdzenie wykreślenia służebności do uruchomienia pieniędzy z kredytu.
Najlepiej jednak temat jeszcze omówić ze specjalistą prowadzącym sprawę kredytu, ponieważ powinna być przekazana informacja od analityka, co do warunków podjęcia decyzji kredytowej.
15-05-2018 12:29
Dziękuję za odpowiedź. W warunkach do podjęcia ostatecznej decyzji jest napisane, że ma być dostarczony dokument na podstawie którego będzie wykreślenie. Niestety takie dokumentu nie ma tylko jest złożony wniosek. Czy w procedura banku przewiduje, że jak to tylko dostarczę to jest możliwość by poczekali, a nie od razu jak doradca twierdzi decyzja wygas?
15-05-2018 13:16
Proponuje przedstawienie potwierdzenia złożenia wniosku do sądu w tej sprawie, aby doradca przekazał go do analityków. Tak jak wcześniej pisałam proszę temat jeszcze omówić z doradcą. Niestety nie mam wglądu do dokumentów, a ta sprawa tego wymaga.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024