- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Podjęcie decyzji ostatecznej
15-05-2018 06:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23.04.2018. Ale warunkiem decyzji ostatecznej jest wykreslenie sluzebnosci w dziale 3 kw lub pokazanie dokumentu na podstawie którego dokonał się wykreślenia. Niestety ja takiego dokumentu nie mam. Jest tam przedawnienie . Wpisana jest Pani która już nie żyje ale niestety nikt nie ma aktu zgonu. Ale sąsiadowi udało się wykreslic niby na podstawie wyroku sądu o przedawnieniu. Niby do 23.05.2018 mam ważna wstępna decyzje . Operat był robiony 10.05. Maja przez bank. Czy mogę w jakiś sposób przedłużyć wstępna decyzja ponieważ w sadzie niestety kolejka. I niby 28.05. Dopiero ma być rozpatrzony wniosek w sadzie. Bo sedzia na urlopie. Pokazałam wniosek złożony w sadzie w banku . Czy mam jeszcze jakiś czas ?. Czy tylko do 23.05. Czy dostarczenie operatu 14.05 nie wydłuża oczekiwania o 21 dni?. Proszę o odpowiedź ponieważ zależy mi na kredycie w waszym banku. Albo podpowiedzcie mi w jaki sposób mogę wydluzyc decyzje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-05-2018 12:09
Re: Podjęcie decyzji ostatecznej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Standardowo w takiej sytuacji podejmujemy decyzje kredytową – nie odrzucamy wniosku. To co może być konieczne to potwierdzenie wykreślenia służebności do uruchomienia pieniędzy z kredytu.
Najlepiej jednak temat jeszcze omówić ze specjalistą prowadzącym sprawę kredytu, ponieważ powinna być przekazana informacja od analityka, co do warunków podjęcia decyzji kredytowej.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-05-2018 12:29
Re: Podjęcie decyzji ostatecznej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź. W warunkach do podjęcia ostatecznej decyzji jest napisane, że ma być dostarczony dokument na podstawie którego będzie wykreślenie. Niestety takie dokumentu nie ma tylko jest złożony wniosek. Czy w procedura banku przewiduje, że jak to tylko dostarczę to jest możliwość by poczekali, a nie od razu jak doradca twierdzi decyzja wygas?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-05-2018 13:16
Re: Podjęcie decyzji ostatecznej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proponuje przedstawienie potwierdzenia złożenia wniosku do sądu w tej sprawie, aby doradca przekazał go do analityków. Tak jak wcześniej pisałam proszę temat jeszcze omówić z doradcą. Niestety nie mam wglądu do dokumentów, a ta sprawa tego wymaga.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość