15-05-2018 06:39
15-05-2018 12:09
Standardowo w takiej sytuacji podejmujemy decyzje kredytową – nie odrzucamy wniosku. To co może być konieczne to potwierdzenie wykreślenia służebności do uruchomienia pieniędzy z kredytu.
Najlepiej jednak temat jeszcze omówić ze specjalistą prowadzącym sprawę kredytu, ponieważ powinna być przekazana informacja od analityka, co do warunków podjęcia decyzji kredytowej.
15-05-2018 12:29
Dziękuję za odpowiedź. W warunkach do podjęcia ostatecznej decyzji jest napisane, że ma być dostarczony dokument na podstawie którego będzie wykreślenie. Niestety takie dokumentu nie ma tylko jest złożony wniosek. Czy w procedura banku przewiduje, że jak to tylko dostarczę to jest możliwość by poczekali, a nie od razu jak doradca twierdzi decyzja wygas?
15-05-2018 13:16
Proponuje przedstawienie potwierdzenia złożenia wniosku do sądu w tej sprawie, aby doradca przekazał go do analityków. Tak jak wcześniej pisałam proszę temat jeszcze omówić z doradcą. Niestety nie mam wglądu do dokumentów, a ta sprawa tego wymaga.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |