15-05-2018 06:39
15-05-2018 12:09
Standardowo w takiej sytuacji podejmujemy decyzje kredytową – nie odrzucamy wniosku. To co może być konieczne to potwierdzenie wykreślenia służebności do uruchomienia pieniędzy z kredytu.
Najlepiej jednak temat jeszcze omówić ze specjalistą prowadzącym sprawę kredytu, ponieważ powinna być przekazana informacja od analityka, co do warunków podjęcia decyzji kredytowej.
15-05-2018 12:29
Dziękuję za odpowiedź. W warunkach do podjęcia ostatecznej decyzji jest napisane, że ma być dostarczony dokument na podstawie którego będzie wykreślenie. Niestety takie dokumentu nie ma tylko jest złożony wniosek. Czy w procedura banku przewiduje, że jak to tylko dostarczę to jest możliwość by poczekali, a nie od razu jak doradca twierdzi decyzja wygas?
15-05-2018 13:16
Proponuje przedstawienie potwierdzenia złożenia wniosku do sądu w tej sprawie, aby doradca przekazał go do analityków. Tak jak wcześniej pisałam proszę temat jeszcze omówić z doradcą. Niestety nie mam wglądu do dokumentów, a ta sprawa tego wymaga.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024