Odpowiedz

Decyzja ostateczna

Cześć  

 

Chciałbym podzielić się doświadczeniem dot. decyzji ostatecznej kredytu hipotecznego i dowiedzieć się 

jak to wygląda aktualnie u innych osób wnioskujących . 

 

W marcu 2018 złożono wniosek z wszystkimi dokumentami oprócz wyceny 

14.04 - decyzje wstepna Banku

17.04 - dostarczenie wyceny ( operatu szacunkowego ) 

11.05 - cisza ( pomimo upłynięcia terminu 21 dni od dostarczenia ostatniego dokumentu ) . 

 

Żaden pracownik na infolinii , z działu reklamacji , z działa hipotecznego nie jest wstanie pomóc tj. 

udzielić informacji jak długo to potrwa i kiedy można się spodziewać decyzji . 

 

Czy bank nie powinien dostosować się do ustawowych 21 dni , jak to wygląda u was aktualnie ? 

 

Jak to wygląda u was ? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
norman471
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-05-2018
Wiadomość 1 z 3 (5 758 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

U mnie wyglądało to tak:

08.03 wniosek złożony do banku przed pośrednika kredytowego
12.03 rejestracja wniosku w banku
06.04 wstępna decyzja
09.04 oddanie własnego operatu do banku

19.04 - OSTATECZNA DECYZJA - 42 dni kalendarzowe ....

Z własnego doświadczenia wiem że infolinia nie udzieli Ci żadnych konkretnych inf jeśli wniosek składany był przez pośrednika kredytowego z zewnątrz.
Odpowiedz
0 Lajków
Ostróżka
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
31
27
20-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (5 729 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

@norman471 Rzeczywiście czas obsługi wniosków kredytowych jest wydłużony. Zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo niekomfortowa sytuacja i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej podejmować decyzje kredytowe.

Szczegóły wniosku możesz poznać w trakcie kontaktu ze specjalistą, który prowadzi sprawę.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 612 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy