05-12-2020 13:36
@Dl11 Decyzję ostateczną podejmujemy w ciągu 21 dni, od momentu dostarczenia kompletu dokumentów.
08-12-2020 10:06
na pewno tak nie jest, mi minęło już 30 dni i nawet wstępnej nie mam, a wszystkie dokumenty dostarczyłam. Nie wiem, czy wy macie stałą formułkę i ją wklejacie każdemu, bo to w ogóle nie ma racji bytu....niewiele osób dostało tu decyzje po 21 dniach !
08-12-2020 13:13
@AgnieszkaS jeśli "decyzję ostateczną podejmujemy w ciągu 21 dni, od momentu dostarczenia kompletu dokumentów. " to dlaczego piszecie, że decyzja ostateczna jest wydawana w ciągu 2-4 dni roboczych?
To właśnie jest na moim przykładzie. 2 grudnia zmienił się mój status na "Mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję".
Patrząc na procesy to dzisiaj powinnam dostać decyzję ostateczną ponieważ "Decyzje ostateczne wydajemy dla wniosków, których status zmienił się na "oczekiwanie na decyzję ostateczną" w dniu: 2/3 grudnia". Więc jak będzie? Dzisiaj dostanę decyzję czy mam czekać 21 dni?
08-12-2020 13:19
08-12-2020 13:19
08-12-2020 13:25
08-12-2020 13:31
30 dzień na ostateczną?
Bo ja miałam już wstępną. Dosłałam dokument i zmienił się status na "Mamy już wszystko"
08-12-2020 13:34
08-12-2020 14:44
Właśnie otrzymałam decyzję ostateczną. Po krótce opiszę jak wyglądał przebieg tej "katorgii"
29.10 - złożenie wniosku wraz z operatem + mail z RODO
02.11- Etap 2 - Analiza dokumentów
28.11- Wstępna decyzja + prośba o dosłanie dodatkowej informacji od dewelopera
02.12 - Etap 5. Podejmujemy decyzję
08.12- Decyzja ostateczna pozytywna
Zakup domu + dokończenie budowy. Umowa na czas nieokreślony (u obydwu osób)
08-12-2020 18:51
@karola130 Jeśli w między czasie poprosiliśmy cię o dostarczenie jakiegoś dokumentu, ten czas liczony jest od nowa. Status swojego wniosku możesz sprawdzać tutaj. O szczegółach będzie informował Cię specjalista, u którego kompletowałaś dokumenty. Trzymamy kciuki za pozytywną decyzję!
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024