Odpowiedz

Decyzja Koncowa

Witam wniosek zlozony 5 luty, tydzien pozniej decyzja wstepna tzn przez bank i wycena rzeczoznawcy(350zl), a dzisiaj dzwonilem i Pani powiedziala ze na platformie u analitykow trwa postepowanie zabezpieczajace (tzn sprawdzaja wartosc nieruchomosci). Wiec za ile powinna byc decyzja juz ostateczna? Bardzo prosze o odpowiedz i z gory dziekuje Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
mistrz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
09-03-2016
Wiadomość 1 z 10 (16 589 wyświetleń)

Re.: Decyzja Koncowa

@mistrz Wnioski rozpatrujemy w kolejności przyjęcia. Rozpatrujemy wnioski najszybciej jak to możliwe, z zachowaniem odpowiedniej staranności podejmowanych decyzji. Aktualnie potrzebujemy ok. 25 dni roboczych na wydanie decyzji ostatecznej, licząc od dnia złożenia kompletnego wniosku o produkt hipoteczny.

Proszę o kontakt z doradcą prowadzącym wniosek. Czas rozpatrzenia wniosku, który podajemy jest standardowy. Niestety na podstawie wiadomości przesłanej tym kanałem nie mogę odnieść się indywidualnie do terminu rozpatrzenia wniosku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 10 (16 487 wyświetleń)

Re.: Decyzja Koncowa

Mistrzu, toż to bardzo szybko dostałeś decyzję wstępną - ludzie z 4.02 dostali ją 25/26 lutego. Ja też jeszcze decyzji ostatecznej nie dostałam. Czy jest ktoś z 4.02 lub później kto dostał decyzję ostateczną?

Odpowiedz
0 Lajków
talkaqwe
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
26-02-2016
Wiadomość 3 z 10 (16 420 wyświetleń)

Re.: Decyzja Koncowa

@MonikaC

Byłabym Ci bardzo wdzięczna za informację.. Co oznacza "od daty otrzymania kompletnego wniosku"? Czy znaczy to, że od momentu otrzymania wyceny od rzeczoznawcy bank ma 25 dni? Bo rozumiem że w momencie rejestracji wniosku w centrali wiosek tak jakby nie był kompletny.

Po otrzymaniu decyzji wstępnej bank nas poprosił o dołączenie kilku rzeczy (deklaracja jaki rodzaj składek, deklaracja przystąpienia do ubezpieczenia oraz sprostowanie w punkcie który był nieczytelnie zaznaczony). Czy teraz czas oczekiwania na decyzję ostateczną "wyzerował się" w momencie kiedy dosłaliśmy te dokumenty?

 

Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź i przepraszam że tak dużo spamuję na forum, ale w mojej sytuacji kiedy właściciele są nieprzychylni do zmiany terminu podpisania aktu, ja po prostu zaczynam siwieć ze stresu.

Odpowiedz
0 Lajków
Burbery
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
2
01-03-2016
Wiadomość 4 z 10 (16 272 wyświetleń)

Re.: Decyzja Koncowa

Mam podobną sytuację, też bank poprosił o poprawienie jednego dokumentu i niestety mój wniosek dostał nowy numer, czyli został zarejestrowany od nowa. Jak pytałam się wczoraj na infolinii czy czas będzie liczony od początku(czyli miesiąc czekania na marne), to nie potrafili powiedzieć czy tak czy nie... możliwe że szybciej ale ciężko powiedzieć.  Takiego stresu dawno nie miałam jak z tym kredytem. Złożyliśmy wniosek też do innego banku i na szczęście tam mamy pozytywną decyzję wstępną. Załatwiamy formalności tam, a jak w międzyczasie ing zdecyduje się odpowiedzieć to zobaczymy..

Odpowiedz
0 Lajków
Susu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
29-02-2016
Wiadomość 5 z 10 (16 235 wyświetleń)

Re.: Decyzja Koncowa

[ Edytowane ]

Średni czas oczekiwania na decyzje to 25 dni roboczych od momentu dostarczeni kompletu podstawowych dokumentów, nie od oceny wartości nieruchomości. Każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie i ten czas może się zmienić. Przepraszamy za wydłużony termin rozpatrywania wniosku.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 6 z 10 (16 174 wyświetleń)

Re.: Decyzja Koncowa

Skoro tak to dlaczego u mnie mija 25 dzień roboczy i nie mam z banku żadnej informacji ? Ani wstępnej decyzji ani nic...
Odpowiedz
0 Lajków
ania-fiolek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
15-03-2016
Wiadomość 7 z 10 (16 132 wyświetleń)

Re.: Decyzja Koncowa

Troche cos nie tak piszesz skoro jak na pierwszym spotkaniu doradca dostaje komplet dokumentow, wraz z zaswiadczeniami z zusu i innymi dodatkowymi swistkami w razie czego, 5 dni pozniej jest decyzja wstepna i rzeczoznawca. Od tego czasu mije 30 dzien oczywiscie roboczy. Ten bank sie zrobil jedna wielka tragedia, i maja teraz wyje**** na wszystkich bo kazdym i do zada wchodzi bo dali troche lepsza oferte. A jak sie zadzwoni do Doradcy ktora ma 175lat to jeszcze ma problem bo nie ma czasu. Niech se to wszystko w zadek wsadza.

 

Odpowiedz
0 Lajków
lukasz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-03-2016
Wiadomość 8 z 10 (16 098 wyświetleń)

Re.: Decyzja Koncowa

Termin 25 dni roboczych średnim czasem, w ramach którego podejmujemy decyzje kredytową ostateczną.
Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie, z uwagi na to, że do każdego wniosku wymagane są różne dokumenty dotyczące charakteru inwestycji, która będzie kredytowania.

Czas na podejmowanie decyzji wydłużył się z uwagi na bardzo dużą ilość złożonych wniosków. Zależy nam na tym, by rozpatrywać wnioski najszybciej jak jest to możliwe, ale równocześnie aby zachować odpowiednia staranność przy podejmowaniu decyzji.

Odpowiedz
0 Lajków
NikolaK
Były moderator
Były moderator icon
18
7
04-09-2015
Wiadomość 9 z 10 (15 967 wyświetleń)

Re.: Decyzja Koncowa

Witam

U mnie było tak

Wniosek zlozony 03.02, decyzja wstępna 29.02 , 07.03 rzeczoznawca, 24.03 decyzja końcowa , 31.03 podpisanie umowy.

Powiem tyle trzeba mieć nerwy i zdrowie z załatwieniem tego kredytu.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
tsp
tsp
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
26-02-2016
Wiadomość 10 z 10 (15 580 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy