Odpowiedz

Brak powagi banku

W dniu 02.11.2017 złożyliśmy wniosek o kredyt hipoteczny u doradcy OF, jeszcze tego samego dnia został złożony do banku. Z uwagi na konstrukcję Waszego zaświadczenia byliśmy zmuszeni czekać z wnioskiem aż do 02.11 ponieważ nie chcieliście przyjąć dokumentu, do dziś nie rozumiem powodu, czego nie mogliśmy przewidzieć sporządzając umowę przedwstępną. 20.11.2017 skontaktowaliśmy się z infolinią banku, gdzie uzyskaliśmy informację, że decyzja wstępna z reguły jest już po 7 dniach, maksimum po 1,5 tygodnia i aby kontaktować się z OF oraz po przedstawieniu naszej sytuacji polecono nam złożyć reklamację. W naszym przypadku jedyna informacja jaką udało nam się uzyskać od doradcy OF to to, że 10.11. bank zabrał się za analizę naszego wniosku oraz że decyzja wstępna będzie wydana maksimum do 21.11.2017. Do dnia dzisiejszego nie mamy kompletnie żadnych informacji. Codziennie kontaktujemy się z doradcą a on zapewnia nas, że również codziennie kontaktuje się z Wami, jednak sam nie może uzyskać od Was żadnych informacji, mało tego, że już nawet nie odpowiadacie. Wpłaciliśmy część zadatku, natomiast resztę mamy zapłacić po uzyskaniu pozytywnej decyzji z Waszej strony. W związku z tym, że proces ten się przedłuża sprzedający poważnie myślą o rozwiązaniu umowy. Proszę o jak najszybszy kontakt, ponieważ transakcja nie dojdzie do skutku i stracimy nasze wymarzone M, nie wspominając o niezwrotnej części zadatku.

Odpowiedz
0 Lajków
Michał1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
21-11-2017
Wiadomość 1 z 5 (4 588 wyświetleń)

Re.: Brak powagi banku

OF? Open Finanse?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 5 (4 550 wyświetleń)

Re: Brak powagi banku

@Michał1 Chciałabym Ci pomóc, jednak przez Społeczność nie mogę sprawdzić dla Ciebie szczegółów wniosku. Status wniosku możemy sprawdzić podczas rozmowy telefonicznej. Dodam, że szczegóły dotyczące wniosku dostępne są również u doradcy u którego złożyłeś dokumenty. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 3 z 5 (4 542 wyświetleń)

Re: Brak powagi banku

@MartynaC zgodnie z zaleceniem, zadzwoniłem na infolinię podaną na tym forum, poprzednio dzwoniąc pod nr ze strony głównej kredytów hipotecznych ING otrzymałem informację, że Pani nie jest w stanie nic zobaczyć poza podjętą decyzją której nie ma i mnie zbyła. Dzisiaj udało mi się dowiedzieć więcej dzwoniąc o godz. 9:25 i jest chyba jeszcze gorzej, ponieważ wniosek wpłynął do banku 02.11.2017 (to miła Pani potwierdziła), ale wprowadzony został do systemu dopiero 21.11.2017 i sama nie jest w stanie mi tego wytłumaczyć ponieważ nie czekał na dosłanie żadnych dokumentów, natomiast od doradcy OF (Open Finance) otrzymałem informację, że analitycy go analizują od 10.11.2017 i tę kwestię będę chciał wyjaśnić. Obecnie od wczoraj jest w trakcie analizy i niby idzie to "piorunem". Pytanie czy taka sytuacja spotkała tylko mnie, ponieważ wątpię, aby tak wyglądały standardy. Oczywiście decyzji nie mam nadal, a doradca 21.11.2017 za moim telefonem napisał prośbę o przyśpieszenie i zbiegiem okoliczności tego samego dnia wniosek został wprowadzony do systemu. Naturalnie system może wskazywać błędne dane, jednak postęp sprawy niestety wskazuje na to co Pani na infolinii mi powiedziała.

W związku z powyższym, z góry serdecznie dziękuję za unikanie porad, że szczegółowe informacje są u doradcy.

Michał1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
21-11-2017
Wiadomość 4 z 5 (4 478 wyświetleń)

Re: Brak powagi banku

Jeśli wniosek został złożony przez pośrednika to tylko on może udzielać szczegółowych informacji na jego temat. Na infolinii możemy sprawdzić aktualny status wniosku oraz datę jego złożenia. W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz czasu potrzebnego do rozpatrzenia wniosku zapraszamy do pośrednika.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (4 404 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy