21-11-2017 21:57
W dniu 02.11.2017 złożyliśmy wniosek o kredyt hipoteczny u doradcy OF, jeszcze tego samego dnia został złożony do banku. Z uwagi na konstrukcję Waszego zaświadczenia byliśmy zmuszeni czekać z wnioskiem aż do 02.11 ponieważ nie chcieliście przyjąć dokumentu, do dziś nie rozumiem powodu, czego nie mogliśmy przewidzieć sporządzając umowę przedwstępną. 20.11.2017 skontaktowaliśmy się z infolinią banku, gdzie uzyskaliśmy informację, że decyzja wstępna z reguły jest już po 7 dniach, maksimum po 1,5 tygodnia i aby kontaktować się z OF oraz po przedstawieniu naszej sytuacji polecono nam złożyć reklamację. W naszym przypadku jedyna informacja jaką udało nam się uzyskać od doradcy OF to to, że 10.11. bank zabrał się za analizę naszego wniosku oraz że decyzja wstępna będzie wydana maksimum do 21.11.2017. Do dnia dzisiejszego nie mamy kompletnie żadnych informacji. Codziennie kontaktujemy się z doradcą a on zapewnia nas, że również codziennie kontaktuje się z Wami, jednak sam nie może uzyskać od Was żadnych informacji, mało tego, że już nawet nie odpowiadacie. Wpłaciliśmy część zadatku, natomiast resztę mamy zapłacić po uzyskaniu pozytywnej decyzji z Waszej strony. W związku z tym, że proces ten się przedłuża sprzedający poważnie myślą o rozwiązaniu umowy. Proszę o jak najszybszy kontakt, ponieważ transakcja nie dojdzie do skutku i stracimy nasze wymarzone M, nie wspominając o niezwrotnej części zadatku.
22-11-2017 08:25
OF? Open Finanse?
22-11-2017 09:03
@Michał1 Chciałabym Ci pomóc, jednak przez Społeczność nie mogę sprawdzić dla Ciebie szczegółów wniosku. Status wniosku możemy sprawdzić podczas rozmowy telefonicznej. Dodam, że szczegóły dotyczące wniosku dostępne są również u doradcy u którego złożyłeś dokumenty.
22-11-2017 15:37
@MartynaC zgodnie z zaleceniem, zadzwoniłem na infolinię podaną na tym forum, poprzednio dzwoniąc pod nr ze strony głównej kredytów hipotecznych ING otrzymałem informację, że Pani nie jest w stanie nic zobaczyć poza podjętą decyzją której nie ma i mnie zbyła. Dzisiaj udało mi się dowiedzieć więcej dzwoniąc o godz. 9:25 i jest chyba jeszcze gorzej, ponieważ wniosek wpłynął do banku 02.11.2017 (to miła Pani potwierdziła), ale wprowadzony został do systemu dopiero 21.11.2017 i sama nie jest w stanie mi tego wytłumaczyć ponieważ nie czekał na dosłanie żadnych dokumentów, natomiast od doradcy OF (Open Finance) otrzymałem informację, że analitycy go analizują od 10.11.2017 i tę kwestię będę chciał wyjaśnić. Obecnie od wczoraj jest w trakcie analizy i niby idzie to "piorunem". Pytanie czy taka sytuacja spotkała tylko mnie, ponieważ wątpię, aby tak wyglądały standardy. Oczywiście decyzji nie mam nadal, a doradca 21.11.2017 za moim telefonem napisał prośbę o przyśpieszenie i zbiegiem okoliczności tego samego dnia wniosek został wprowadzony do systemu. Naturalnie system może wskazywać błędne dane, jednak postęp sprawy niestety wskazuje na to co Pani na infolinii mi powiedziała.
W związku z powyższym, z góry serdecznie dziękuję za unikanie porad, że szczegółowe informacje są u doradcy.
22-11-2017 18:39
Jeśli wniosek został złożony przez pośrednika to tylko on może udzielać szczegółowych informacji na jego temat. Na infolinii możemy sprawdzić aktualny status wniosku oraz datę jego złożenia. W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz czasu potrzebnego do rozpatrzenia wniosku zapraszamy do pośrednika.
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry
... 27-11-2024