Odpowiedz

Brak powagi banku

W dniu 02.11.2017 złożyliśmy wniosek o kredyt hipoteczny u doradcy OF, jeszcze tego samego dnia został złożony do banku. Z uwagi na konstrukcję Waszego zaświadczenia byliśmy zmuszeni czekać z wnioskiem aż do 02.11 ponieważ nie chcieliście przyjąć dokumentu, do dziś nie rozumiem powodu, czego nie mogliśmy przewidzieć sporządzając umowę przedwstępną. 20.11.2017 skontaktowaliśmy się z infolinią banku, gdzie uzyskaliśmy informację, że decyzja wstępna z reguły jest już po 7 dniach, maksimum po 1,5 tygodnia i aby kontaktować się z OF oraz po przedstawieniu naszej sytuacji polecono nam złożyć reklamację. W naszym przypadku jedyna informacja jaką udało nam się uzyskać od doradcy OF to to, że 10.11. bank zabrał się za analizę naszego wniosku oraz że decyzja wstępna będzie wydana maksimum do 21.11.2017. Do dnia dzisiejszego nie mamy kompletnie żadnych informacji. Codziennie kontaktujemy się z doradcą a on zapewnia nas, że również codziennie kontaktuje się z Wami, jednak sam nie może uzyskać od Was żadnych informacji, mało tego, że już nawet nie odpowiadacie. Wpłaciliśmy część zadatku, natomiast resztę mamy zapłacić po uzyskaniu pozytywnej decyzji z Waszej strony. W związku z tym, że proces ten się przedłuża sprzedający poważnie myślą o rozwiązaniu umowy. Proszę o jak najszybszy kontakt, ponieważ transakcja nie dojdzie do skutku i stracimy nasze wymarzone M, nie wspominając o niezwrotnej części zadatku.

Odpowiedz
0 Lajków
Michał1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
21-11-2017
Wiadomość 1 z 5 (4 593 wyświetleń)

Re.: Brak powagi banku

OF? Open Finanse?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 5 (4 555 wyświetleń)

Re: Brak powagi banku

@Michał1 Chciałabym Ci pomóc, jednak przez Społeczność nie mogę sprawdzić dla Ciebie szczegółów wniosku. Status wniosku możemy sprawdzić podczas rozmowy telefonicznej. Dodam, że szczegóły dotyczące wniosku dostępne są również u doradcy u którego złożyłeś dokumenty. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
426
93
12-04-2017
Wiadomość 3 z 5 (4 547 wyświetleń)

Re: Brak powagi banku

@MartynaC zgodnie z zaleceniem, zadzwoniłem na infolinię podaną na tym forum, poprzednio dzwoniąc pod nr ze strony głównej kredytów hipotecznych ING otrzymałem informację, że Pani nie jest w stanie nic zobaczyć poza podjętą decyzją której nie ma i mnie zbyła. Dzisiaj udało mi się dowiedzieć więcej dzwoniąc o godz. 9:25 i jest chyba jeszcze gorzej, ponieważ wniosek wpłynął do banku 02.11.2017 (to miła Pani potwierdziła), ale wprowadzony został do systemu dopiero 21.11.2017 i sama nie jest w stanie mi tego wytłumaczyć ponieważ nie czekał na dosłanie żadnych dokumentów, natomiast od doradcy OF (Open Finance) otrzymałem informację, że analitycy go analizują od 10.11.2017 i tę kwestię będę chciał wyjaśnić. Obecnie od wczoraj jest w trakcie analizy i niby idzie to "piorunem". Pytanie czy taka sytuacja spotkała tylko mnie, ponieważ wątpię, aby tak wyglądały standardy. Oczywiście decyzji nie mam nadal, a doradca 21.11.2017 za moim telefonem napisał prośbę o przyśpieszenie i zbiegiem okoliczności tego samego dnia wniosek został wprowadzony do systemu. Naturalnie system może wskazywać błędne dane, jednak postęp sprawy niestety wskazuje na to co Pani na infolinii mi powiedziała.

W związku z powyższym, z góry serdecznie dziękuję za unikanie porad, że szczegółowe informacje są u doradcy.

Michał1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
21-11-2017
Wiadomość 4 z 5 (4 483 wyświetleń)

Re: Brak powagi banku

Jeśli wniosek został złożony przez pośrednika to tylko on może udzielać szczegółowych informacji na jego temat. Na infolinii możemy sprawdzić aktualny status wniosku oraz datę jego złożenia. W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz czasu potrzebnego do rozpatrzenia wniosku zapraszamy do pośrednika.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (4 409 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy