13-03-2021 12:56
Dzień dobry,
chciałem zapytać, czy
1. należy korygować błąd w zaświadczeniu o dochodach. Pracuje w dwóch miejscach na czas nieokreślony. Jeden z pracodawców źle wyliczył zaświadczenie o dochodach. To znaczy wpisał ostatni miesiąc (a nie wyliczył średniej z trzech miesięcy co w efekcie obniżyło moje dochody o kilkanaście złotych. Wpisał również, że średnia dot. 5 miesięcy (a powinna dotyczyć trzech). Dostarczyłem bankowi wyciągi z mojego konta i wszystko jest uwierzytelnione. Nie wpływa to wg mnie na moją zdolność kredytową - ale jak się trafi ktoś bardzo dociekliwy to nie chciałbym mieć z tego powodu problemy.
2. Najbardziej obawiam się tego, że po dosłaniu nowego zaświadczenia mój wniosek, który ma status "analiza dokumentów" zostanie przesunięty na koniec kolejki - a umowa rezerwacyjna już mi się kończy.
3. Przy dosyłaniu nowego oświadczenia należy również oświadczenie o dochodach z drugiego zakładu pracy ?
Z wyrazami szacunku
A.Z.
15-03-2021 19:31
Jeśli dokument został sprawdzony przez analityka i nie zostałeś poproszony o uzupełnienie tylko o potwierdzenia przelewów, to nie będzie potrzeby dostarczania nowego dokumentu. Jeśli jednak dokument nie był sprawdzony przez osobę podejmującą decyzję, to obawiam się, że będzie potrzebny nowy, poprawny dokument. Uzupełnienie dokumentu w trakcie oczekiwania na wykonanie analizy nie wydłuży czasu rozpatrzenia wniosku. Wystarczy uzupełnienie tylko błędnego dokumentu.
15-03-2021 20:01
W tej kwestii jeszcze jedno. Wniosek wysłałem 19 lutego, 23 albo 24 lutego zyskał statut "rejestracji.." i oczekiwania na analizę, a 8 marca zmienił się status na ANALIZA DOKUMENTÓW.
Trwa to tak długo, że dzisiaj kończy mi się umowa rezerwacyjna. Deweloper przedłużył mi czas oczekiwania o 10 dni.
Gdybyście na stronie banku napisali ile czasu trwało oczekiwanie na zmianę statusu z "Rejestracja wniosku" na "Analiza dokumentów" byłoby świetnie.
U mnie trwało to 11-12 dni i deweloper nie chce w to uwierzyć bo powołuje się na tych, którzy wnioski składali początkiem lutego.
16-03-2021 20:08
Rzeczywiście w ostatnim czasie mamy wiele wniosków i czas rozpatrywania jest dłuższy Wszystkie informacje na ten temat powinieneś otrzymać od specjalisty, u którego kompletowałeś dokumenty.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024