08-03-2021 14:18
Witam, składając dokumenty o kredyt hipoteczny, dowiedzialem się, że czas oczekiwania to 21 dni. Zlozylem pełną dokumentacje wraz z operatem. Dzis mija ostatni dzień i nadal nie mam żadnej informacji. Jak to jest, że w zasadach wspominacie i mówicie głośno o 21 dniach, a nic z tego nie wynika?
09-03-2021 11:16
09-03-2021 14:53
@Booster @KamisLBN Ufff, ciężko jest cokolwiek napisać po Twojej wiadomości. Przede wszystkim, tak jak mówisz, aktualnie rozpatrywane wnioski można sprawdzić pod tym linkiem.
To prawda- wniosków jest dużo. To prawda- mamy poślizgi. Jednak, to też prawda, że robimy wszystko, co możemy, żeby rozpatrzyć je tak szybko, jak to tylko możliwe. Zdajemy sobie sprawę z tego, o czym wspominasz- dla każdego zakup mieszkania (często pierwszego) wiąże się z mnóstwem dokumentów, załatwianiem wielu spraw, emocjami temu towarzyszącemu. Zdajemy sobie sprawę, że każdy kolejny dzień oczekiwania na decyzję od banku wprowadza jeszcze więcej stresu.
Czy odpowiada nam sytuacja, w której klienci wyrażają zniecierpliwienie- oczywiście nie.
Każdy taki głos nie ginie w próżni. Całą opinię przekazałem do zespołu organizującego pracę specjalistów hipotecznych.
@Booster Przepraszamy za opóźnienia. Mam nadzieję, że nie będziesz długo czekał na naszą decyzję. Możesz kontaktować się z naszymi specjalistami również bezpośrednio- na czacie lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 57.
10-03-2021 10:18
Witam,
Analiza wniosku - Czas: 19-23 dni roboczych (info ze strony ING)
ja mam dziś 25 dzień roboczy oczekiwania i nadal brak decyzji.
10-03-2021 11:39
10-03-2021 11:43 | Edytowano: 10-03-2021 11:45
11-03-2021 11:47
Rabb, wspomniany przez Ciebie termin 21 dni liczymy od momentu dostarczenia kompletu dokumentów łącznie z operatem szacunkowym. Jeżeli analityk prosił Cię o dostarczenie dodatkowych dokumentów, okres 21 dni liczy się od tego momentu dostarczenia nam nowych dokumentów.
Najwięcej informacji na temat statusu wniosku uzyskasz u osoby, u której składałaś wniosek o kredyt hipoteczny. Ta osoba powinna również informować Cię na bieżąco o kolejnych zmianach statusu wniosku, wymaganych dodatkowo dokumentach itd.
11-03-2021 13:50 | Edytowano: 11-03-2021 13:57
11-03-2021 16:22
Ale ja złożyłem dokument KOMPLETNY i przez 21 dni ING NIE POPROSIŁO mnie o żaden dodatkowy dokument. Zatem od momentu złożenia kompletnego wniosku MINELO juz 21 dni a ja nie otrzymalem decyzji.
12-03-2021 17:18
@Booster Rozumiemy, że zależy Ci na tym, aby Twój wniosek był już rozpatrzony, natomiast przez naszą społeczność nie możemy napisać Ci więcej, niż to co padło do tej pory. Tu nie mamy dostępu do danych naszych klientów. W tej sprawie prosimy Cię o kontakt z osobą, u której złożyłeś swój wniosek.
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |