21-01-2021 09:40
Dzisiaj złożyłam wniosek o uruchomienie transzy kredytu w Moim ING - niestety w aplikacji nie ma żadnego śladu, że taka dyspozycja została złożona, żadne potwierdzenie nie przychodzi również innymi kanałami. Proszę rozważyć dodanie takiego widoku, bo nie wiadomo, co się dzieje z tą dyspozycją. Gdyby transza nie została przez bank uruchomiona w terminie, to nawet nie ma na jakiej podstawie reklamacji złożyć, bo nie ma śladu po tym wniosku.
22-01-2021 09:51
Rzeczywiście wniosek nie jest widoczny w bankowości. Jego poprawność możesz potwierdzić na naszej infolinii hipotecznej - 32 357 00 57. Twoją uwagę przekazałam już do odpowiedniego zespołu.
Standardowo, po złożeniu wniosku transzę uruchomimy do 10 dni kalendarzowych.
25-01-2021 08:15
Czy aby potwierdzić poprawność wniosku na infolinii hipotecznej trzeba znać jego numer, czy można go namierzyć jakoś inaczej? Nie przyszło mi do głowy, że mogę go nie znaleźć w bankowości, więc nie zapisałam numeru.
26-01-2021 06:16
@czarna666 Wystarczy, że do nas zadzwonisz. Znajdziemy wniosek
28-01-2021 13:12
28-01-2021 13:33
Wczoraj na czacie dostałam informację, że wniosek jest procesowany i do 10 dni pieniądze zostaną uruchomione, ale dzisiaj jeszcze kwota wypłaconych środków mi się nie zwiększyła. W moim przypadku termin płatności to 31 stycznia, więc teoretycznie jest jeszcze czas.
28-01-2021 16:22
29-01-2021 13:51
Moja transza też już uruchomiona.
Co do składania wniosku 2-3 tygodnie przed terminem - to raczej nie ma sensu. 10 dni kalendarzowych na wypłatę transzy jest zapisane w umowie kredytowej, co zobowiązuje bank do dotrzymania tego terminu, więc jeśli złożysz wniosek tak dużo wcześniej, to będziesz płacić niepotrzebnie wyższe odsetki.
Niemniej nie zaszkodziłoby, gdyby ten złożony już wniosek był jednak widoczny w bankowości - tak dla "spokojności".
08-03-2021 16:09
09-03-2021 17:20
W opisanej przez Ciebie sytuacji najlepiej jeżeli kredyt uruchomisz w oddziale - tam będziesz miała możliwości szybszej wypłaty pieniędzy – zaznacz, że zależy Ci na pilnym uruchomieniu
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024