Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Dzisiaj złożyłam wniosek o uruchomienie transzy kredytu w Moim ING - niestety w aplikacji nie ma żadnego śladu, że taka dyspozycja została złożona, żadne potwierdzenie nie przychodzi również innymi kanałami. Proszę rozważyć dodanie takiego widoku, bo nie wiadomo, co się dzieje z tą dyspozycją. Gdyby transza nie została przez bank uruchomiona w terminie, to nawet nie ma na jakiej podstawie reklamacji złożyć, bo nie ma śladu po tym wniosku.

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
57
01-04-2020
Wiadomość 1 z 12 (24 953 wyświetleń)

Re: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Rzeczywiście wniosek nie jest widoczny w bankowości. Jego poprawność możesz potwierdzić na naszej infolinii hipotecznej - 32 357 00 57. Twoją uwagę przekazałam już do odpowiedniego zespołu. 
Standardowo, po złożeniu wniosku transzę uruchomimy do 10 dni kalendarzowych. 


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
128
18
14-12-2020
Wiadomość 2 z 12 (24 823 wyświetleń)

Re: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Czy aby potwierdzić poprawność wniosku na infolinii hipotecznej trzeba znać jego numer, czy można go namierzyć jakoś inaczej? Nie przyszło mi do głowy, że mogę go nie znaleźć w bankowości, więc nie zapisałam numeru.

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
57
01-04-2020
Wiadomość 3 z 12 (24 527 wyświetleń)

Re: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

@czarna666 Wystarczy, że do nas zadzwonisz. Znajdziemy wniosek Emotikon: Szczęśliwy 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 4 z 12 (24 406 wyświetleń)

Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Mogę zapytać czy wnioskowana transza została uruchomiona? Ja składałem wniosek 19 stycznia i jeszcze nie uruchomili transzy. Na infolinii dziś dostałem info, że wniosek oczywiście jest, te informacje które może sprawdzić konsultant (kwota i data) się zgadzają, ale czeka jeszcze na weryfikację przez i jeśli wszystko się zgadza to jutro powinna być uruchomiona transza (do 10 dni kalendarzowych od wniosku).
Odpowiedz
0 Lajków
Kicu123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
05-11-2020
Wiadomość 5 z 12 (24 109 wyświetleń)

Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Wczoraj na czacie dostałam informację, że wniosek jest procesowany i do 10 dni pieniądze zostaną uruchomione, ale dzisiaj jeszcze kwota wypłaconych środków mi się nie zwiększyła. W moim przypadku termin płatności to 31 stycznia, więc teoretycznie jest jeszcze czas.

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
57
01-04-2020
Wiadomość 6 z 12 (24 101 wyświetleń)

Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Uruchomili przed chwilą transze na mój wniosek, przyszedł SMS z informacją, że wniosek został pozytywnie zweryfikowany, a po chwili już było to widoczne w aplikacji. 1 dzień przed maksymalnym terminem, także na przyszłość dobrze pamiętać żeby robić wniosek 2-3 tygodnie przed terminem płatności danej transzy
Odpowiedz
0 Lajków
Kicu123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
05-11-2020
Wiadomość 7 z 12 (24 051 wyświetleń)

Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Moja transza też już uruchomiona.

Co do składania wniosku 2-3 tygodnie przed terminem - to raczej nie ma sensu. 10 dni kalendarzowych na wypłatę transzy jest zapisane w umowie kredytowej, co zobowiązuje bank do dotrzymania tego terminu, więc jeśli złożysz wniosek tak dużo wcześniej, to będziesz płacić niepotrzebnie wyższe odsetki.

Niemniej nie zaszkodziłoby, gdyby ten złożony już wniosek był jednak widoczny w bankowości - tak dla "spokojności".

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
57
01-04-2020
Wiadomość 8 z 12 (23 904 wyświetleń)

Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

Czy jest jakaś opcja wypłaty raty kredytu przed upływem 10 dni? Zależy mi na wypłacie najpóźniej w 5 dniu ze względu na odbiór mieszkania od developera. Czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii? Inwestycja i tak jest oddawana z dużym opóźnieniem i nie mogę sobie pozwolić na przejście na koniec kolejki odbierających... Liczę, ze jest jakieś rozwiązanie
Odpowiedz
0 Lajków
JBW2021
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-03-2021
Wiadomość 9 z 12 (19 895 wyświetleń)

Re: Re.: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

W opisanej przez Ciebie sytuacji najlepiej jeżeli kredyt uruchomisz w oddziale - tam będziesz miała możliwości szybszej wypłaty pieniędzy – zaznacz, że zależy Ci na pilnym uruchomieniu Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 10 z 12 (19 694 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy