09-10-2017 13:33
.... Czy znowu macie problemy techniczne ? bo nie ma możliwości zalogowania się
09-10-2017 14:44
To już trwa ponad trzy godziny...wrrr mam pilny przelew do wysłania który oczywiście nie może wyjść bo nie idzie sie zalogowac !!!
09-10-2017 14:49
System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia – pracujemy już nad przywróceniem pełnej dostępności. Poinformujemy Was, gdy tylko Moje ING będzie działać poprawnie.
09-10-2017 14:58
Jako klienci rozumiemy że opłaty za prowadzenie rachunku w tym miesiącu nie będzie ?!!! Za dużo tych problemów technicznych MACIE !!!
09-10-2017 15:04
Witajcie również czasami mam kłopoty z zalogowaniem się do bankowości jak również nie działa u mnie przelew Playu z allegro po prostu ta opcja jest nieaktywna także czekam gdyż również muszę dokończyć transakcję, a zwykły przelew długo idzie akurat.
09-10-2017 15:05
Czy ktoś może mi powiedzieć ile to jeszcze potrwa? Mam ważne przelewy do zrobienia i nie wiem czy mam jechać do najbliższej placówki czy siedzieć i czekać. Przydałaby się konkretna informacja ze strony banku.
09-10-2017 15:11
09-10-2017 15:21
Nie mamy takiej informacji, jednak pracujemy, aby jak najszybciej udostępnić bankowość.
09-10-2017 15:27 | Edytowano: 09-10-2017 15:27
To jest niepoważne. Od samego rana brak dostępu do konta. Musżę wiedzieć, czy otrzymałem przelew, ale nie mogę tego sprawdzić. Nawet infolinia nie działa, automat chamsko rozłącza infpormując, że wszyscy studentci, ekhm, tj. konsultanci są zajęci. gdyby tak było, była by kolejka oczekujacych.
Rozumiem, że bank to w jakiś sposób wynagrodzi?
09-10-2017 15:32
.... mam nadzieje że ta opłata za prowadzenie konta będzie zniesiona z uwagi na Wasze problemy .... nie widzę sytuacjii byśmy to my klienci płacili za coś co nie działa !!!!
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |